مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز مطرح کرد:

دولت منابع مالی را به سوی ابتدای زنجیره فولاد سوق دهد

صفحه اقتصاد - محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز گفت: افزایش ارزش افزوده در ابتدای زنجیره و تامین منابع مالی برای اکتشاف و استخراج از جمله مسائل

دولت منابع مالی را به سوی ابتدای زنجیره فولاد سوق دهد

صفحه اقتصاد - محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز گفت: افزایش ارزش افزوده در ابتدای زنجیره و تامین منابع مالی برای اکتشاف و استخراج از جمله مسائل مهم برای تحقق تولید ۵۵ تنی فولاد در افق ۱۴۰۴ هستند.

محسن مصطفی پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در گفت‌وگویی اظهار داشت: دو مقوله اجرای طرح‌های توسعه‌ای حوزه فولاد در کشور و روند بهره‌مندی از فضای معدنی کشور مطرح است. به قطع یقین با توجه به اقدامات حوزه معدن و اکتشافات تا تحقق دستاورد ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴ فاصله داریم.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین موضوعات در این زمینه افزایش ارزش‌افزوده در ابتدای زنجیره و تأمین منابع برای اکتشاف و استخراج است؛ ‌به‌گونه‌ای که سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت‌های مرتبط با انگیزه و علاقه بیشتری در این حوزه ورود کنند.

مصطفی پور تصریح کرد: دولت می‌تواند در این راستا با ایجاد زیرساخت‌های لازم در ابتدای زنجیره، ریل‌گذاری و تسهیلگری کند. همچنین دولت می‌تواند با ایجاد انگیزه مضاعف برای تأمین مالی، منابع را به‌سوی ابتدای زنجیره و بخش‌های معدن، اکتشاف و استخراج سوق دهد.ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان