مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان اعلام کرد:

عملکرد درخشان جهان فولاد در سال رشد تولید

صفحه اقتصاد- شرکت جهان فولاد سیرجان با عملکرد درخشان ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ موفق شد تمامی شاخص‌های عملکردی خود را بهبود ببخشد.

عملکرد درخشان جهان فولاد در سال رشد تولید

صفحه اقتصاد - شرکت جهان فولاد سیرجان با عملکرد درخشان ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ موفق شد تمامی شاخص‌های عملکردی خود را بهبود ببخشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان،مهندس علی پورمعصومی؛ مدیرعامل شرکت جهان فولاد با اعلام این خبر، افزود: این شرکت در بخش فروش، رشد ۱۳۲ درصدی در ماه خرداد و رشد ۶۱ درصدی در بهار سال جاری را نسبت به مدت‌های مشابه سال ۱۴۰۱ تجربه کرد.

همچنین مجموع تولیدات فولادی شرکت با رشد ۱۳ درصدی نسبت به خرداد سال گذشته و رشد ۴ درصدی نسبت به ۳ ماهه مشابه سال ۱۴۰۱ روبرو بود.

افزایش ۴ درصدی تولید آهن اسفنجی و بریکت نسبت به ۳ ماهه مشابه سال پیش بخش دیگری از رشد تولید شرکت بود.

میزان شمش تولیدی نیز با رشد ۶۱ درصدی در خردادماه امسال نسبت به خرداد سال گذشته و رشد ۷ درصدی طی ۳ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال پیش مواجه بود.

جهان فولاد سیرجان در تولید میلگرد نیز در ۳ ماهه اول سال جاری، به عدد ۹۰ هزار و ۹۲ تن رسید.

همچنین تولید ماهیانه آهن اسفنجی با ثبت رکورد ۹۲ هزار و ۱۱۵ تن در فروردین‌ماه امسال، برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار این شرکت ثبت کرد.

مهندس پورمعصومی در انتها ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارکنان و کارگران افزود: جهان فولاد با افزایش تولیدات خود طی ۳ ماهه نخست سال جاری، موفق به برداشتن گامی شایان توجه در تحقق شعار "مهار تورم و رشد تولید" شده که امری مهم در پرتوی تلاش شبانه‌روزی کارکنان و کارگران در بخش‌های مختلف مجموعه حاصل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان