مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی در مراسم جشن نومکلفین عنوان کرد:

فرزندان مردان پولادین باید همانند فولاد محکم و استوار برای پیشرفت ایران تلاش کنند

صفحه اقتصاد- مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اهمیت مرحله تکلیف به نوجوانان حاضر در مراسم گفت: فرزندان معنوی و مکلفین بزرگوار، امروز یک روزِ خاص

فرزندان مردان پولادین باید همانند فولاد محکم و استوار برای پیشرفت ایران تلاش کنند

صفحه اقتصاد - مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اهمیت مرحله تکلیف به نوجوانان حاضر در مراسم گفت: فرزندان معنوی و مکلفین بزرگوار، امروز یک روزِ خاص در زندگی شماست. روزی است که شما از طرف خداوند انتخاب شده‌اید تا امانتدار او باشید، این یعنی رشد یافتگی شما و این افتخار بزرگی است که وجودِ باعظمتِ خداوندِ قادرِ توانا انسان را لایق بداند و امانتی را به او بسپارد.
مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اهمیت مرحله تکلیف به نوجوانان حاضر در مراسم گفت: فرزندان معنوی و مکلفین بزرگوار، امروز یک روزِ خاص در زندگی شماست. روزی است که شما از طرف خداوند انتخاب شده‌اید تا امانتدار او باشید، این یعنی رشد یافتگی شما و این افتخار بزرگی است که وجودِ باعظمتِ خداوندِ قادرِ توانا انسان را لایق بداند و امانتی را به او بسپارد.
محمد کمال‌زاده خاطرنشان کرد: شما به عنوان یک انسان رشدیافته، نمی‌توانید نسبت به جامعۀ خود بی‌تفاوت باشید و باید در مواجهه با موضوعات مختلف نظر و تحلیل داشته باشید که این امر با مطالعه و اندیشه کردن محقق می‌شود. باید مطالعه کرد و انسانی که ذهنش را با مطالبِ مفید پر کند، می‌تواند تحلیل درست داشته باشد و اگر شما این مسیر را بروید، در واقع بخش عمده‌ای از مسئولیت خود را به عنوانِ یک انسان مکلف انجام داده‌اید.
وی همچنین بر اهتمام به اجرای احکام الهی توسط مکلفین تاکید کرد و گفت: درکنار اطاعت از خداوند، احترام به والدین را سر لوحه خود قرار دهید.
کمال زاده در ادامه خاطر نشان کرد: قدر این مرحله از زندگی خود را بهتر بدانید، هنوز دفتر شما سفید و پاکِ است و با یک عزم راسخ وارد مرحلۀ تکلیف شوید. شما فرزندان مردان پولادین هستید پس باید مثل فولاد محکم و استوار عزم خود را جزم کنید و برای پیشرفت ایران عزیز، این سرزمین پهناورِ مادری تلاش کنید.

در مراسم جشن تکلیف فرزندان خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران که در روز چهارشنبه 30 فروردین در محل سالن فرهنگ و هنر ساختمان روابط عمومی با حضور نومکلفین به همراه والدین آنها برگزار شد حجت‌الاسلام عاطفی مشاور فرهنگی ضمن خوشامدگویی سخنانی در خصوص فلسفه برگزاری مراسم ارائه داد و حاضران از برنامه های جذاب گروههای هنری بهره بردند.
لازم به یادآوری است شرکت فولاد آلیاژی ایران، بزرگترین تولیدکننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های تولید فولاد آلیاژی دنیاست. کارخانه‌های فولادسازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته ­ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیاست که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین‌المللی میسر ساخته است. محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان