پرچم ایمیدرو بر بام استان کردستان؛

صعود تیم کوهنوردی ایمیدرو به قله های ۳۱۹۵ متری قولی زلیخا و گاوه لان به ارتفاع ۳۱۸۱ متر

صفحه اقتصاد- 18نفر از اعضای گروه کوهنوردی ایمیدرو در برنامه ای سه روزه به قله های قولی زلیخا به ارتفاع 3195 متر و قله گاوه لان به ارتفاع 3181 متر، صعود کردند.

صعود تیم کوهنوردی ایمیدرو به قله های 3195 متری قولی زلیخا و گاوه لان به ارتفاع 3181 متر

صفحه اقتصاد - 18نفر از اعضای گروه کوهنوردی ایمیدرو در برنامه ای سه روزه به قله های قولی زلیخا به ارتفاع 3195 متر و قله گاوه لان به ارتفاع 3181 متر، صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، اعضای شرکت کننده در این صعود آقایان وحید فربد، کیقباد امیری ، مهدی تهرانی و زین العابدین شیدادل، مجید کابلی، سیامک اسدزاده، مجید مرادی، حسن سیادتی، سعید دهقان، علی رضا هاشمی، عباس نقی زاده، طاهر ضیایی و ظهیر ضیایی و خانم ها مریم پارسایی، سارا رحمنی، لیلا باوفا، پرستو ارغاء و مریم نقی زاده بودند و سرپرستی گروه بر عهده وحید فربد قرار داشت.
این برنامه فرهنگی - ورزشی، در جمعه 19 خرداد 1402 از ساعت 4 صبح تا 16 عصر به مدت 12 ساعت برگزار شد.
قله قولی زلیخا و قله گاوه لان درروستای بِست از توابع شهرستان دیواندره (استان کردستان) قرار دارد و مسافت کوه پیمایی آن حدود 24 کیلومتر به صورت رفت و برگشت است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد