سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین دریافت کرد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد

در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از ایدرو؛ عصر روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.

در این همایش پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین(کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین(کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیات داوران، روابط عمومی ایدرو به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR و کسب ۷۴۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و ۵ ستاره به عنوان روابط‌عمومی سرآمد در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد