جایزه تعالی مقدمه ای بر حرکت فولاد سفید دشت در مسیر آینده

شرکت فولاد سفیدشت در بیستمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی در اولین سال حضور در این فرآیند موفق به دریافت نشان دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

شرکت فولاد سفیدشت در بیستمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی در اولین سال حضور در این فرآیند موفق به دریافت نشان دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

به گزارش صفحه اقتصاد ، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در این خصوص اظهار داشت: شرکت فولاد سفید دشت برای اولین بار در ارزیابی کشوری تعالی سازمانی شرکت کرد و خوشبختانه با پیگیری ها و فعالیت های انجام شده و حضور ارزیابان درجه یک، ما را به خود اختصاص داد. موفق به کسب جایزه دو ستاره برتری شد. این جایزه مقدمه ای برای حرکت ما در آینده است و امیدواریم در مسیر تعالی قدم برداریم.

محمود ارباب زاده افزود: فولاد سفیدشت در 10 مفهوم اصلی تعالی اعم از رهبری، عملیات و … مورد ارزیابی قرار گرفت و در اکثر ادارات موفق به کسب بالاترین امتیاز شد و خوشبختانه موفق به دریافت جایزه دو ستاره در بخش خود شدیم. اولین ورودی وی افزود: شرکت فولاد سفیدشت موفق به راه اندازی اولین واحد احیای استان شده است همانطور که در گذشته موفق به راه اندازی اولین واحد فولادسازی طرح های هفت گانه شده بود که در طرح های هفت گانه به عنوان بهترین طرح شناخته شد. از استلن وی افزود: امسال با وجود قطعی گاز و برق و توقف تولید، انتظار داریم طبق برنامه به تولید 800 هزار تن برابر با ظرفیت اسمی برسیم. راز موفقیت ما با وجود عدم تعادل انرژی، رکوردشکنی تولید در زمانی از سال بود که با مشکل تامین انرژی مواجه نبودیم و همین امر باعث شد تا میزان ذخیره خوبی را به ثبت برسانیم. مدیرعامل شرکت فولاد سفیدشت در رابطه با برنامه های پیش روی این شرکت گفت: اولین و مهم ترین هدف ما این است که بتوانیم بر اساس ارزیابی ها مسیر رشد و تعالی را تسریع کنیم و در این مسیر در سال های آینده حرکت کنیم. در نظر داریم واحد تولید فولاد را وارد مرحله تولید کنیم و پروژه های توسعه ای را انجام دهیم تا شرکت را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم. همچنین چشم انداز ما این است که در سال 1410 این شرکت را به یکی از 10 فولادساز برتر کشور تبدیل کنیم.

جمشید علی بابایی مدیر فناوری و توسعه شرکت فولاد سفیدشت نیز اظهار داشت: موفقیت در دریافت گواهینامه دو ستاره نشان ملی تعالی سازمانی در اولین سال تاسیس قطعا مایه مباهات و نشان از جدیت این شرکت است. عزم برای حفظ و بهبود موقعیت رقابتی خود در محیط کسب و کار. وی خاطرنشان کرد: می توان به آینده و مسیر پیش رو امیدوار بود و به چشم انداز سازمان دست یافت که تعالی به یک باور و فرهنگ در سازمان تبدیل می شود.

غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفیدشت ضمن تبریک این موفقیت اظهار داشت: بدیهی است این موفقیت مرهون حمایت های هیئت مدیره و مدیرعامل محترم شرکت و با تشکر از تلاش های مستمر است. از همکاران شرکت و بدون شک مهمترین عامل محرک در این امر است. همدلی کارکنان دستیابی به هدف مشترک بهبود مستمر و قرار دادن شرکت در مسیر تعالی است. کاستی هایی وجود دارد و برنامه های آن باید بهبود یابد و کیفیت بالاتری داشته باشد. معصومی در پایان تصریح کرد: بر اساس نقشه راه تعالی شرکت، کسب رتبه های برتر تعالی در سال های آینده در دستور کار شرکت فولاد سفیدشت قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان