مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر تاکید کرد:

مشتری مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

دکتر قاسم حاج ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه در دنیای کسب و کار هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت گفت و

مشتری مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

دکتر قاسم حاج ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه در دنیای کسب و کار هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت گفت و رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست هر کسب و کاری است. چرا که اگر به رضایت مشتریان اهمیتی ندهیم نباید انتظار داشت که آنها به محصولات ما توجه و علاقه نشان دهند.

به گزارش صفحه اقتصاد ، دکتر قاسم حاج ابراهیمی با بیان اینکه اعتقاد مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد این است که سود در واقع جایزه تشویقی برای حمایت از مشتریان است گفت: مشتریان ما سازمان های تولید کننده اند. لذا مهمترین فاکتورهای مورد نظر مشتری ما عوامل تأثیرگذار پایداری تولید کیفیت و هزینه تمام شده محصول نهایی آن شرکت می باشد. لذا عواملی همچون تامین پایدار، حداقل فاکتورهای شمیایی و فیزی اسفنجی به عنوان ماده اولیه قیمت و همچنین زمان تحویل آن شاخص هایی است که برای اغلب مشتری ما و در نتیجه برای ما اهمیت دارند و نقاط تمرکز ما جهت بهبود می باشند.

او ادامه داد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برای دستیابی به اهداف والای خود در کسب و کار سعی نموده است که رضایت مشتریان را در بالاترین سطوح کسب نموده و برای رسیدن به چنین مقصودی بهترین رویکرد آن است که فرهنگ مشتری مداری را اشاعه داده و بر اساس آن رفتار کنیم. دکتر حاج ابراهیمی با تاکید به اینکه همکاران من در مدیریت بازاریابی و فروش به سخنان مشتریان خود گوش می دهند و در طول تعاملات معمول بازخورد مشتریان را جویا می شوند، اذعان داشت: شرکت توسعه همواره وضعیت کسب و کار مشتریان خود را پایش نموده و نیاز آنان را بررسی میکند و همچنین جهت مدیریت بهینه رضایت مشتریان خود نسبت به رتبه بندی مشتریان اساس مدل RSVP نموده و بر این اساس ارزش پیشنهادی متناسب هر رده را به ایشان ارائه می دهد.

راه اندازی پورتال مشتریان و گسترش ارتباط با مشتریان از طریق سی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM نظر سنجی به صورت داینامیک و بر روی هر خرید مشتری ایجاد بانک اطلاعاتی بازار مشتریان و رقبا و قیمتهای جهانی تدوین گزارشهای تحلیل بازار تهیه گزارشهای هفتگی بررسی بازارهای جهانی جمع آوری اطلاعات بازار به خصوص بازارهای جهانی برای کشف الگوهای رفتاری قیمت ها و ارتباط آنها با آهن اسفنجی از سایر اقدامات صورت پذیرفته و در حال انجام می باشد.

وی افزود. این شرکت نسبت به استقرار استاندارد ISO۱۰۰۰۴ جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین استاندارد IS۰۱۰۰۰۲ جهت مدیریت شکایات اقدام نموده است و موفق به اخذ گواهینامه گردیده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه