یک رسانه صهیونیستی؛ ترس از انتقام ایران ادامه‌دارد/ اقدام پیشدستانه در دستور کار نیست

یک رسانه صهیونیستی از تداوم ترس از انتقام ایران در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و اعلام کرد که اقدام پیشدستانه علیه جمهوری اسلامی در دستور کار نیست.

یک رسانه صهیونیستی؛ ترس از انتقام ایران ادامه‌دارد/ اقدام پیشدستانه در دستور کار نیست
صفحه اقتصاد -

به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی به نقل از یک مقام امنیتی این رژیم نوشت: اسرائیل نمی تواند برای حمله پیشدستانه علیه ایران، اقدام کند.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به هراس گسترده صهیونیست ها از پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، به نقل از این مقام امنیتی نوشت: هرگونه اقدام پیشدستانه علیه جمهوری اسلامی، منوط به تصمیم کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی است.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

 صبح روز یکشنبه مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ اولیه به ترور «فواد شکر» فرمانده بارز حزب الله، با بیش از ۳۴۰ موشک و ده ها پهپاد، ۱۱ پایگاه و پادگان نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و صهیونیستها را در شوک فرو برد.

حزب الله پایگاه های «میرون»، «ناوی زیو»، «زعتون»، «الزاعوره»، «السهل» و پادگان های «کیلع»، «یواف»، «نفح» و «یردن» در جولان اشغالی سوریه همچنین پایگاه های «عین زی تیم» و «راموت نفتالی» را درهم کوبید.

به دنبال این حملات کوبنده، پروازها در اراضی اشغالی لغو و بنادر تعطیل و محدودیت های شدید تردد به اجرا درآمد و به مدت ۴۸ ساعت حالت فوق العاده در اراضی اشغالی به اجرا درآمد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد