فوری/ انتفاضه دیگری در راه است...

در این خبر می خوانید؛ معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: محور مقاومت بدون پاسخ و انتقام دردناک از کنار جنایت های رژیم صهیونیستی نمی گذرد.

فوری/ انتفاضه دیگری در راه است...
صفحه اقتصاد -

«جمیل مزهر» معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: محور مقاومت بدون پاسخ و انتقام دردناک از کنار جنایت های رژیم صهیونیستی نمی گذرد.

مزهر در گفت و گو با تلویزیون «العربی» افزود: پس از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و فوادشکر فرمانده ارشد حزب الله لبنان در بیروت، منطقه وارد مرحله جدیدی شده است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این جنایت، منطقه را به سمت یک جنگ فراگیر منطقه ای برد.

** محور مقاومت تصمیم به پاسخ دردناک گرفته است

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه محور مقاومت این جنایت ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت، منطقه در روزهای آینده شاهد تحولات مهمی خواهد بود.

مزهر تصریح کرد: این دو جنایت رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز آمریکا امکان پذیر نبود و دولت آمریکا و رئیس جمهوری آن در این جنایت شریک هستند.

وی گفت: محور مقاومت، این جنایت را بدون پاسخ سنگین و دردناک نخواهد گذاشت و تصمیم وارد کردن ضربات سهمگین و دردناک به رژیم صهیونیستی گرفته شده است.

** اولویت گروه های فلسطینی، توقف نسل کشی است

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین اظهارداشت: غزه با یک نسل کشی و قتل عام روبرو است و هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.

مزهر اضافه کرد: اولویت گروه های فلسطینی در شرایط کنونی، متوقف کردن قتل عام و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه است.

** ترورها، مقاومت را درهم نمی شکند

وی افزود: شهید اسماعیل هنیه یک رهبر ملی و اتحاد بخش بود و اگر دشمن فکر می کند که می تواند با ترور رهبران و شخصیت های فلسطینی مقاومت فلسطین را درهم بشکند و اراده پایداری ملت را تضعیف کند، در توهم بسر می برد.

مزهر بیان کرد: ملت فلسطین به مبارزه، مقاومت و نبرد ادامه می دهد و پیروز خواهد شد و ابهت مقاومت در مقابل دیوانگی و جنایت دشمن درهم نخواهد شکست.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز دشمن اشغالگر فرماندهان و رهبران فلسطینی مانند شیخ احمد یاسین، ابوعلی مصطفی و فتحی شقاقی را به شهادت رساند ولی مسیر مبارزه و نبرد ادامه یافت و خون آن ها چراغ راه ملت در مسیر مبارزه با دشمن شد.

** برغم حمایت ملت ها، رژیم های عرب به فلسطین خیانت کردند

معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: ملت های آزاده عرب می توانند در کنار مردم فلسطین بایستند و از فلسطین دفاع کنند اما دولت های عربی، فلسطین را تنها گذاشتند.

مزهر بیان کرد: بسیاری از آزادگان در سراسر جهان در کنار ملت فلسطین ایستاده اند و جبهه های پشتیبانی در لبنان، یمن، عراق و ایران نیز، مقاومت را تنها نمی گذارند.

وی افزود: برغم تمام خیانت هایی که به ملت فلسطین شده است اما دشمن صهیونیستی امروز براثر تحولات بزرگ در سطح جهان، درجایگاه متهم و جنایتکار ایستاده است و سران این رژیم جنایتکار توسط نهادهای بین المللی تحت تعقیب هستند.

مزهر اضافه کرد: ما شاهد یک تغییر در افکار عمومی جهانی هستیم و اروپا و دانشجویان آمریکایی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین قیام کرده اند ولی جهان عرب ساکت و دست بسته نشسته است و این یک علامت سوال بزرگ را به اذهان متبادر می کند.

** نتانیاهو فقط فیلم مذاکره بازی می کند

وی تصریح کرد: نتانیاهو از طریق مذاکرات به دنبال طولانی کردن جنگ است. در واقع او مذاکره نمی کند و فقط فیلم مذاکره بازی می کند تا هم عمر جنگ طولانی شود و به دنیا القا کند که در حال مذاکره و به دنبال توافق است. این درحالی که او به قتل عام ساکنان نوار غزه ادامه می دهد.

معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: مقاومت همه گزینه ها را برای وادار کردن دشمن به پذیرش شروط ملت فلسطین بررسی می کند.

مزهر افزود: آغاز انتفاضه فراگیر در کرانه باختری و قدس همزمان با جنایت های همزمان اشغالگران در این دو منطقه دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: دشمن برای کوچاندن اجباری ملت فلسطین از کرانه باختری و قدس برنامه دارد.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد