محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی:

تجربه تلخ مهاجرت نمایندگان به دولت در حال تکرار در دولت چهاردهم نباشد

محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تاکید کرد: تجربه تلخ مهاجرت نمایندگان به دولت در حال تکرار در دولت چهاردهم نباشد.

تجربه تلخ مهاجرت نمایندگان به دولت در حال تکرار در  دولت چهاردهم نباشد
صفحه اقتصاد -

محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن اشاره به شهادت اسماعیل هنیه به عنوان یکی دیگر از نشانه های تروریسم بودن رژیم جعلی اسرائیل ، تدوین راهبرد جدی و برخوردار از عزت و اقتدار ایران در عرصه بین المللی را مهمترین انتظار مردم از دولت چهاردهم دانست.

محمدی نوری با تاکید بر گفتمان مطرح شده از سوی دکتر پزشکیان مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی از گروههای سیاسی خواست برای تحقق رفاه ، امنیت و آرامش مردم از سهم خواهیهای حزبی پرهیز کنند. وی تصریح کرد رمز موفقیت دولت جدید حفظ آرامش و تزریق امید به دولتی برآمده از اراده مردم خواهد بود و در این بین انتظار میرود رویکرد بهره گیری از جوانان در عرصه اجرایی بیش از گذشته مورد توجه آقای پزشکیان قرار گیرد. محمدی نوری افزود: به گونه ای که اطلاع یافتم همچون سنوات گذشته شنیدم برخی نمایندگان مجلس که به تازگی وارد خانه ملت شده اند هوس حضور در دولت چهاردهم نموده و این مصداق بی توجهی به تاکیدات مقام معظم رهبری در عدم مهاجرت نمایندگان به دولت علیرغم تذکر ایشان در ابتدای دولت قبل است.

این استاد حقوق دانشگاه و فعال سیاسی گفت: یادمان نرود اکر به توصیه رهبری عمل میشد شاید قصه پر درد چای دبش اتفاق نمی افتاد و البته مهاجرت تلخ برخی نمایندگان مجلس به دولت قبلی زمینه بسیاری از ناکارآمدیها را رقم زده و مردم را نیز به رفتار نمایندگان بدبین ساخته است به نظرم باید اجازه داد دولت از ظرفیتهای خاص کشور بویژه در بدنه خود وزارتخانه ها که مملو از کارشناسان مجرب با تقوا و کاربلد است استفاده کند.

محمدی نوری با اشاره به وجود نخبگان حاضر در بدنه دولت با ویژگی عدم تعلق به جناح خاصی تصریح کرد برخی دستگاههای اجرایی نظیر جهاد و کشاورزی ، آموزش عالی ، آموزش و پرورش ، صنعت ، انرژی و حتی ورزش و جوانان در بدنه خود تیم بسیار قوی و کارآمدی دارد که میتواند فرصتی برای همدلی همه نیروهای وزراتخانه با وزیر برآمده از همان دستگاه باشد.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تاکید کرد بر اساس ارزیابی های فراوان نخبگان و فرهیختگان این گونه دستگاهها دیگر حاضر به همکاری با وزیری خارج از  بخش نیستند و مضاف اینکه به نظر میرسد با آمدن نیروهای اعزامی از مجلس هم به شدت زاویه خواهند گرفت و این به نفع مردم و منافع عمومی نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد