داوود محمدی دادستان جدید دیوان محاسبات کیست؟

در این خبر به داوود محمدی دادستان جدید دیوان محاسبات پرداخته شده است.

داوود محمدی دادستان جدید دیوان محاسبات کیست؟
صفحه اقتصاد -

نمایندگان مجلس شورای اسلامی داوود محمدی را به عنوان دادستان دیوان محاسبات در دوره دوازدهم انتخاب کردند.

انتخاب دادستان دیوان محاسبات در دستور کار جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس قرار گرفت.

نمایندگان مجلس بعد از استماع برنامه‌های داوودی محمدی و ابراهیم مولایی‌جم، «محمدی» را با ۱۴۷ رای از ۲۶۶ نماینده حاضر به عنوان دادستان دیوان محاسبات انتخاب کردند.

داوود محمدی نماینده قزوین و رئیس کمیسیون اصل نود در مجلس دهم بود.

پیش از این و در مجلس یازدهم علی کامیار دادستان دیوان محاسبات بود.

داوود محمدی، فرهاد تجری، ابراهیم مولایی‌جم و فیاض شجاعی ۴ گزینه نهایی کمیته دیوان محاسبات مجلس بودند که به کمیسیون برنامه و بودجه برای انتخاب دو گزینه معرفی شدند.

روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه با برگزاری انتخاباتی، داوود محمدی و ابراهیم مولایی‌جم را به عنوان گزینه‌های نهایی دادستانی دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس برای انتخاب نمایندگان اعلام کرد.

داوود محمدی کیست؟ 

داود محمدی در ۱۴ آبان ماه ۱۳۴۲ در شهر قزوین به دنیا آمد و دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در این شهر گذراند. در اوایل سال ۶۲ در رشته علوم قضائی پذیرفته شده و در سال ۶۵ با اخذ مدرک تحصیلی لیسانس به خدمت سربازی رفت. در سال ۶۹ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزاء و جرم‌شناسی پذیرفته شده و در سال ۷۳ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال فارغ‌التحصیل گردید.

وی در سال ۷۵ به‌عنوان رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی استان زنجان مشغول فعالیت شده و از آن سال تا سال ۱۳۹۰ به‌عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر، معاون دادگستری و رئیس دادگاه تجدیدنظر و با حفظ سمت مدیرکل بازرسی استان زنجان به فعالیت پرداخته‌است.

داود محمدی علاوه بر فعالیت قضایی از سال ۷۳ تا ۹۱ به مدت ۱۸ سال بعنوان مدرس در دانشگاه‌های آزاد اسلامی قزوین، زنجان و ابهر، دانشگاه پیام نور بوئین زهرا، ابهر و قزوین، مؤسسه آموزش عالی کار استان قزوین و مؤسسه آموزش عالی علامه قزوینی به تدریس دروس حقوقی و جزایی، جامعه‌شناسی، ورزش و ادبیات و تاریخ اسلام پرداخت.

وی همچنین از سال ۱۳۶۶ تاکنون بعنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین فعالیت نموده و علاوه بر آن فعالیت ورزشی خود را به عنوان رئیس کمیته انضباطی و رئیس کمیته امور استانها و عضو کمیته مربیان و آموزش فدراسیون تنیس روی میز کشور و عضو هیئت رئیسه در هیاتهای مختلف ورزشی به ویژه کشتی و سوارکاری و فوتبال دنبال کرده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد