فیلم | قالیباف انکار می کند، این فرد تایید می کند! | ماجرا چیست؟

سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در مقابل دوربین یک رسانه برای اولین بار تایید کرد که خبرهای دخالت قالیباف در ماجرای وزیر نشدنش صحت داشته است.

فیلم | قالیباف انکار می کند، این فرد تایید می کند! | ماجرا چیست؟
صفحه اقتصاد -

سعید محمد گفت: «ما مدارکی داریم و اشخاصی هستند که حاضرند دخالت ایشان در ماجرای معرفی من به عنوان وزیر راه را علنا مطرح کنند. این اتفاق ۱۰۰ درصد رخ داده بود و برخی از عزیزان مجلس که آن زمان جزو هیئت رییسه بودند این را به من گفتند که در این موضوع دخالت شده است و از همه مهم‌تر خودِ آقای رییسی بود که در مجلس اعلام کرد که نظرم فردی دیگر بود ولی فشار آوردند و نظرم را تغیر دادند.»

به دنبال انتشار این گفتگو، امروز بخش هایی از سخنرانی قالیباف در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم و تحقیقات، به مناسبت روز دانشجو در فضای مجازی و از سوی رسانه های اصولگرا منتشر شده که در آن گفته بود: « تابه‌حال برای انتصاب یک نفر، از وزیر گرفته تا پایین، در کار دولت دخالت نکردم و حتی پیشنهاد هم ندادم.».

این رسانه با کنار هم قرار دادن اظهارات قالیباف، سعید محمد و رئیسی درباره انتخاب وزیر راه دولت سیزدهم، قضاوت دراینباره را به کاربران محترم خود سپرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان