روش مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت چگونه است؟

در این خبر می خوانید؛ روش مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت چگونه است؟

روش مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت چگونه است؟
صفحه اقتصاد -

همه ما دوست داریم چهره‌ای چاق داشته باشیم، زیرا چاقی صورت ما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. با اینکه چاق شدن صورت به ژنتیک و درصد وزن بستگی دارد، اما برخی مواد غذایی می‌توانند چهره ما را کمی چاق‌تر کنند.

مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت یکی از راهکارهایی است که می‌تواند اثر معجزه آسایی در پر شدن چهره داشته باشد. در این مقاله به طور کامل در مورد خواص و نحوه مصرف پودر جوانه گندم برای پر شدن صورت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت

پودر جوانه گندم مملو از مواد مغذی است که در چاقی صورت موثر هستند. این ماده غذایی در درجه اول به دلیل محتوای بالای اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها و مواد معدنی خود شناخته شده است. وجود ویتامین E در جوانه گندم به بهبود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می‌کند.

ویتامین E علاوه بر زیباتر کردن چهره در پر نشان دادن صورت نیز موثر است. از طرفی، آنتی اکسیدان‌های موجود در جوانه گندم مانند ویتامین E و سایر ترکیبات زیست فعال به محافظت از پوست در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب کمک می‌کنند. این موضوع می‌تواند سلامت پوست را بهبود دهد و در چاقی نیز تاثیرگذار باشد.

با مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت می‌توانید از چربی‌های سالم به‌ ویژه چربی‌های چند غیراشباع و تک غیراشباع بهره مند شوید که منبع سرشاری از کالری هستند. این چربی‌ها باعث افزایش وزن سالم می‌شوند و به پر شدن صورت کمک می‌کنند. علاوه بر این، جوانه گندم حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین است که در رشد ماهیچه‌های صورت به‌خصوص گونه موثر بوده و به طور بالقوه منجر به گردن شدن صورت می‌شود.

همچنین جوانه گندم منبع خوبی از ویتامین‌های گروه B به ویژه ویتامین B6 و اسید فولیک است. این ویتامین‌ها باعث آبرسانی و کلاژن سازی می‌شوند.

همچنین استفاده از پودر جوانه در ساخت ماسک صورت اثر تقویت کنندگی برای پوست و چاقی صورت دارد. در ادامه جدول ارزش غذایی پودر جوانه گندم آورده شده است:

مواد مغذی

مقدار در 100 گرم

پروتئین

23 گرم

چربی کل

9.7 گرم

چربی اشباع شده

1.7 گرم

چربی تک غیر اشباع

1.9 گرم

چربی چند غیر اشباع

5.7 گرم

کلسترول

صفر میلی گرم

کربوهیدرات

51 گرم

فیبر رژیمی

13 گرم

قندها

15 گرم

ویتامین E

15 میلی گرم

تیامین (ویتامین B1)

2 میلی گرم

ریبوفلاوین (ویتامین B2)

0.8 میلی گرم

نیاسین (ویتامین B3)

6 میلی گرم

ویتامین B6

1.3 میلی گرم

فولات

350 میکروگرم

اسید پانتوتنیک

1.0 میلی گرم

کلسیم

50 میلی گرم

آهن

7.5 میلی گرم

منیزیم

240 میلی گرم

فسفر

950 میلی گرم

پتاسیم

950 میلی گرم

روی

12 میلی گرم

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد