بهترین نوع نواربهداشتی کدام است؟

این مقاله یک راهنمای فوق العاده‌ای برای خرید یک نوار یا پد بهداشتی برای ایام قاعدگی می باشد.

بهترین نوع نواربهداشتی کدام است؟
صفحه اقتصاد -

امروزه تا حد زیادی به‌کاربردن واژه‌های پریود، قاعدگی، دشتان، عادت ماهیانه یا هر نام دیگری برای پریود، احساس شرم و سایر احساسات با بار منفی را برای ما به همراه ندارد و بیشتر ما آن را به‌عنوان یک اتفاق طبیعی و نشانه سلامت بدن خود می‌شناسیم. در این دوران، واژه «محافظت»، به طور خاص محافظت از سلامت جسم و روان، تمام چیزی است که نیاز به آن را احساس می‌کنیم و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایمان می‌شود.

به همین منظور، انتخاب یک محصول بهداشتی باکیفیت مانند نواربهداشتی بسیار اهمیت پیدا می‌کند. نواربهداشتی مناسبی که بتواند نهایت محافظت را در دوران پریود برای ما به همراه داشته باشد، باتوجه‌ به تنوع آن‌ها در بازار، تا حدی چالش‌برانگیز است و باید برای انتخاب نواربهداشتی مناسب، مواردی مانند؛ نشتی ندادن در طول روز و زمان خوابیدن، منتشرنشدن بوی نامطبوع خون، حساسیت ندادن و … را در نظر بگیریم.

در این مقاله قصد داریم درباره انتخاب نوار بهداشتی‌ای که نهایت محافظت را در این دوران برایمان فراهم کند، صحبت کنیم.

مهم‌ترین نکات در انتخاب نوار بهداشتی مناسب

به‌طورکلی، انتخاب نواربهداشتی به موارد زیادی از جمله فرم بدن، مقدار خونریزی، میزان حساسیت فرد بستگی دارد و ما باید بعد از شناخت بدن خود و وضعیت پریودمان، نواربهداشتی مناسب خود را بر اساس چند شاخصه مهم انتخاب کنیم:

قدرت جذب

سایز

لایه رویی

در ادامه درباره هر کدام به طور مفصل صحبت می‌کنیم.

قدرت جذب

اولین و مهم‌ترین ویژگی نواربهداشتی که هر زنی برای انتخاب به آن دقت می‌کند، قدرت جذب است.

برای آگاهی از میزان قدرت جذب نوار بهداشتی، می‌توانیم به تعداد قطره‌هایی که روی بسته‌بندی کشیده شده‌اند توجه کنیم.

Screenshot_۲۰۲۴۰۱۲۰_۱۱۰۵۲۵_Gallery

همچنین یکی از نشانه‌های قدرت جذب بالای نواربهداشتی، نداشتن احساس خیسی هنگام استفاده از آن است.

سایز

انتخاب نواربهداشتی بر اساس سایز در روزهای پریود به دو عامل کلی بستگی دارد:

تغییر میزان خونریزی در روزهای مختلف پریود

فرم و سایز بدن هر فرد

به‌طورکلی نوارهای بهداشتی متناسب با نیازهای ما زنان به سایزهای مختلف تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. نواربهداشتی انتخابی ما، لازم است سایزهای مورد نیاز ما را داشته باشد تا در طول دوره پریود از ما محافظت کند.

لایه رویی

دو نوع لایه رویی مشبک و پنبه‌ای از شناخته‌شده‌ترین لایه‌های رویی نواربهداشتی هستند که معمولاً خیلی از ما هم نوار بهداشتی‌مان را بر همین اساس انتخاب می‌کنیم.

اما لازم است بدانیم که دو لایه رویی همیشه خشک و به نرمی ابریشم نیز وجود دارند که لایه رویی همیشه خشک از مواد جاذبی تشکیل شده که علاوه بر جذب زیاد خون، به فرد احساس رطوبت و سنگینی نمی‌دهد و لایه رویی به نرمی ابریشم، همان‌طور که از اسمش پیداست بسیار نرم است و هیچ حساسیتی با خود به همراه ندارد.

نهایت محافظت را با نوار بهداشتی مای لیدی مکسی جدید تجربه کنیم!

برند مای‌لیدی در نتیجه بررسی نیاز زنان در دوران پریود و مصاحبه با مصرف‌کنندگان مکسی و در راستای هدف خود برای همراهی همیشگی زنان ایرانی و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها در دوران پریود، خانواده محصولات مکسی خود را با افزودن ویژگی‌های جدید به‌روز نموده و کیفیت آن را بهتر کرده است و دو محصول جدید یعنی مای‌لیدی مکسی با لایه رویی به نرمی ابریشم سایز خیلی بزرگ (XL) و سوپر پد مای‌لیدی با لایه رویی همیشه خشک با سایز خیلی‌خیلی بزرگ (XXL) را به خانواده این محصولات افزوده است.

Screenshot_۲۰۲۴۰۱۲۰_۱۱۰۵۲۲_Gallery

از جمله ویژگی‌های خانواده محصولات مکسی جدید:

قدرت جذب خیلی خیلی زیاد: نوار بهداشتی نیمه ضخیم مای‌لیدی مکسی جدید با کانال‌های جاذب عمیق‌تر از قبل و ضخیم‌تر بودن قسمت میانی آن، باعث جذب فوق‌العاده خون و عدم نشتی به بیرون می‌شود.

سازگاری با پوست: نشان درماتست روی محصول تضمین می‌کند که این نوار بهداشتی با هر نوع پوستی سازگار است و باعث حساسیت نمی‌شود.

بدون نشتی: نوارهای آب‌گریز کناری نواربهداشتی مای‌لیدی مکسی، مانع نشتی خون از کناره‌ها می‌شوند و کانال‌های محافظ جلو و عقب این نوار بهداشتی نیز از نشتی خون از قسمت جلویی و پشتی جلوگیری می‌کنند.

لایه رویی: نوارهای بهداشتی مای‌لیدی مکسی جدید با دو مدل لایه رویی تولید می‌شود.

لایه رویی همیشه خشک: از مواد جاذبی تشکیل شده که قدرت جذب خیلی خیلی زیادی دارند و ما هنگام استفاده از آن، احساس خیسی نمی‌کنیم. نوارهای بهداشتی با این لایه رویی در سایزهای بزرگ (L)، خیلی بزرگ (XL) و خیلی خیلی بزرگ (XXL) (سوپر پد) تولید می‌شوند.

لایه رویی به نرمی ابریشم: این لایه رویی، بافت خیلی نرمی دارد و برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند، انتخاب مناسبی است. نوارهای بهداشتی با این لایه رویی در دو سایز بزرگ (L) و خیلی بزرگ (XL) تولید می‌شوند که خون را نیز به‌خوبی جذب می‌کنند.

Screenshot_۲۰۲۴۰۱۲۰_۱۱۰۵۲۲_Gallery

تجربه خوابی آرام به بلندای شب با نوار بهداشتی سوپر پد مای‌ لیدی :

سوپر پد یکی دیگر از نوارهای بهداشتی جدید خانواده مای‌لیدی مکسی است که به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که در دوران پریود خونریزی زیادی دارند. نواربهداشتی سوپر پد نیز دارای قدرت جذب خیلی خیلی زیاد، لایه‌ رویی همیشه خشک، طول بیشتر و پشت‌ پهن‌تر است. این محصول در سایز خیلی خیلی بزرگ(XXL) تولید می‌شود، طول آن 35 سانتی‌متر و پشت آن 50% پهن‌تر است و خیال بسیاری از ما خانم‌ها که در دوران پریود خونریزی زیادی داریم را از نشتی ندادن و داشتن خواب راحت آسوده می‌کند. 

کلام آخر اینکه پریود، خون‌ریزی و چالش‌های همراه با آن مسئله‌ای است که ما زنان هر ماه تجربه می‌کنیم و لازم است با رعایت بهداشت پریود و انتخاب نوار بهداشتی متناسب با فرم بدن و میزان خونریزی خود، این روزها را با آرامش بیشتری بگذرانیم. نوارهای بهداشتی نیمه ضخیم مای‌لیدی مکسی جدید با قدرت جذب خیلی خیلی زیاد، خنثی‌کنندگی بو و بدون نشتی بودن به ما کمک می‌کنند تا در طول دوران پریود، با آرامش و در نهایت محافظت به زندگی روتین خود ادامه دهیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد