طلا دیدن در خواب نشان دهنده ی چیست؟ | تعبیر خواب طلا دیدن

طلا دیدن در خواب پیروز شدن و یا یه دست آوردن علم می باشد. اما ابن سیرین اینگونه تعبیر می کند.

طلا دیدن در خواب نشان دهنده ی چیست؟ | تعبیر خواب طلا دیدن
صفحه اقتصاد -

یوسف پیامبر طلا دیدن تو خواب را به بخت و اقبال بلند تعبیر می کند. با دیدن این خواب یعنی اینکه تو یکی از کارهاتون به موفقیت دست پیدا می کنید.  کسی که این خواب را می بیند اگر مذکر باشد یعنی اینکه به غم و اندوه و ناراحتی دچار می شود و اگر بیننده خواب مؤنث باشد بخت و اقبالی بلند و خوش شانسی نصیبش می شود. برای خواندن ادامه ی تعبیر خواب های طلا ما را همراهی کنید.

تعبیر خواب طلا برای مردها

به گفته ی ابن سیرین، اگر یک مرد تو خواب خود ببیند که طلا بهش رسیده تعبیرش این است که درباره ی مسأله ای باید غرامت زیادی را بپردازد. او می گوید کلا دیدن همچین خوابی در زندگی واقعی ناراحتی و غم با خودش می آورد. اگر اون شخص مذکر مقداری طلا در خواب پیدا کند یعنی اینکه به اندازه ی همان مقدار طلایی که پیدا شده در زندگیش با ضرر و زیان روبرو می شود و به همان اندازه ثروت و مالش از دستش می رود. یعنی به صورت کلی می شود گفت که اندازه ثروتی که قرار است در زندگی واقعی از دست برود رابطه ی مستقیمی بامقدار طلای دیده شون در خواب آن مرد دارد.

طلا گرفتن از مرده چه تعبیری دارد؟

اکثر معبران عالم رویا بر این عقیده هستند که کلا گرفتن هرچیزی در خواب از کسی که در قید حیات نیست و دار فانی را وداع گفته مطلوب است و تعبیر خوشی دارد. اگر کسی ببیند که در خواب از مرده ای طلا کادو و هدیه می گیرد تعبیرش خیلی عالی و خوب است. اگر شخصی ببیند که مرده ای با خودش طلا آورده و به شما می دهد. سوما آن طلا را قبول میکنید یعنی خیر و برکت بهتون می رسد. باز هم بعضی از معبران طلا گرفتن مردها از دست مرده را خوب نمی دانند و اینگونه تعبیر می کنند که دعوا و ناکامی و بدی در زندگی واقعیش رخ می دهد.

گم کردن طلا در خواب تعبیرش چیست؟

هر معبری درباره گم کردن طلا نظر متفاوتی دارد. معبر مرحوم مجلسی گم کردن طلا را در خواب بسیار خوب و نیک تعبیر کردند. ایشان گفتند که هرکسی در خواب ببیند که طلایی گم کرده یعنی اینکه شفا پیدا می کند و از شر یه بیماری خلاص می شود.

پیدا کردن طلا در خواب به چه معنی است؟

هرکس در خواب ببیند که طلایی را پیدا کرده به این معنی می باشد که مال و اموالی زیاد از طریق ارث بهش می رسد اما همیشه این ارث مادی نیست و امکان دارد منظورش معنوی باشد یعنی در خیر و ثواب شریک می شوید. معبری دیگر به نام آنیل بیتون اینگونه تعبیر می کند که وقتی دیدید در خواب طلایی پیدا کردید به این معنی است که یا در زندگیتان و یا در کارتان به موفقیت و سربلندی می رسید.

طلا برای دختر مجرد چه تعبیری دارد؟

آنیل بیتون می‌گوید هر وقت دختر مجردی خواب ببیند که شخصی به او طلا می دهد، به احتمال زیاد یعنی شوهری در سطحی بالا و پولدار نصیبش می شود که در آینده ای نزدیک می تواند ثروت و اموال زیادی به اون دختر برسد.

تعبیر خواب طلا برای زن باردار

اگر شخصی که باردار است در خواب ببیند که کسی به او هدیه تکه ای طلا می دهد به این معنی می باشد که زایمانی خیلی راحت و بدون دردسر خواهد داشت که اصلا جای نگرانی ندارد.

طلا دادن به مرده تعبیرش چیست؟

از آنجایی که طلا گرفتن از مرده در خواب خوب است، طلا دادن بهش تعبیر خوبی ندارد. اگر در خواب ببینید که به مرده ای طلا می دهید تعبیرش این است که خبر بدی بهتون می رسد و یا چیزی را از دست می دهید. اگر خواب بیننده سن کمی داشته باشد دچار ناراحتی می شود.

تعبیر خواب بودن در طلافروشی

آنیل بیتون می گوید کسی که تو خواب میبیند در طلا فروشی در حال فروختن یا معامله کردن می باشد به این است که به موفقیت و پیروزی دست پیدا می کند. کسی که این خواب را میبیند اگر در مسیر کار و پروژه خاصی می باشد یعنی اینکه نتیجه خیر و خوبی است.

تعبیر خواب طلا دیدن تعبیر خواب طلا دیدن

طلا فروختن چه تعبیری دارد؟

اگر در خواب شخص مذکری به فردی طلا بدهد یا بهش طلا بفروشد، تعبیرش این است که از طرف مقابل به اون مرد ضرر و زیان زیادی یا شاید هم خیانت می رسد. کلا خواب دیدن طلا برای مردها اصلا خوب نیست ولی بالعکس برای زنان بسیار نیکو می باشد.

لباس طلا در خواب چه تعبیری دارد؟

هرکس در خواب ببیند که لباسی از جنس طلا برای او درست می شود و یا به او هدیه می دهند به این معنی می باشد که ضرر و زیان زیادی بهش وارد می شود. این خواب حکم زنگ هشداری در زندگی واقعی برای فرد خواب بیننده می باشد. معمولا در زندگی واقعی ورشکستگی یا ضرر مالی زیاد، از دست دادن مال تعبیر می شود. بعضی از وقت ها هم تعبیرش عصبانیت و قهر کردن اطرافیان اون شخص درباره کاری که کرده می باشد.

تعبیر خواب سیم طلا

مردی که در خواب خود سیم طلا میبیند و یا در مکانی می رود که سیم طلا اونجا هست تعبیرش اینگونه می باشد که در زندگی واقعیش با زنی با اصالت و موفق آشنا می شود. در کل تعبیرش ازدواجی بسیار خوشایند با خانواده ای با اصالت و ریشه دار می باشد.

تعبیر خواب دیدن زرگر یا طلا فروش

کسی که در خواب خود طلافروش یا زرگر میبیند و باهاش هم کلام می شود تعبیرش این است که در زندگی واقعیش احتمال دارد با شخصی دغل باز و فریبکار روبرو شود. با دیدن این خواب باید حواستان به زندگیتان و کسانی که باهاشون تازه آشنا شدید باشید تا ضرر نکنید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب عروسی فامیل | دیدن مراسم عروسی بستگان در خواب به چه معنی است؟

دیدن پول کاغذی در خواب نشانه چیست؟ | تعبیر خواب پول کاغذی

با قرآن چگونه خواب را تعبیر کنیم؟ | تعبیر خواب طبق آیات قرآن

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد