معرفی فروشگاه صندلی کده

صفحه اقتصاد -

همانطور که میدانید مراکز خرید میز و صندلی اداری در تهران زیاد است و تنوع و رقابت زیادی وجود دارد. تنوع کالاها در مرکز های خرید باعث شده خرید و انتخاب میز و صندلی برای شما کمی دشوار باشد و ممکن است دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل در نظر داریم یکی از مراکز جامع فروش میز و صندلی را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده هر آن چه که مربوط به تجهیز اداره و سازمان شماست به ما بسپارید.یکی از مراکز جامع فروش میز و صندلی اداری فروشگاه صندلی کده است که در اینجا در مورد فعالیت این مجموعه به اختصار توضیح خواهیم داد.

تاریخچه ی فروشگاه صندلی کده

فروشگاه صندلی کده فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده و تا به الان با حدود 20 سال تلاش بی وقفه با بهره گیری از دانش و تخصص همکاران کاهر و کار آزموده این مجموعه در بخش های مختلف باعث پیشرفت کیفی و کمی در تولیدات خود در زمینه مبلمان اداری شده است و با عنایت به موضوع مشتری مداری در قالب خدمات پس از فروش و گارانتی قدم بزرگی در جهت کسب رضایت مشتریان برداشته است. این مجموعه فعالیت خود را در قالب شرکت پویا مبل افرند در جهت فروش رسمی در سال 1398 آغاز کرده است و حوزه فعالیت در زمینه کاری با شرکت های دولتی زیادی قرار داد های تجهیز ادارات و سازمان ها را برقرار کرده است. برای رفتن به سایت صندلی کده میتوانید به آدرس آن یعنی sandalikade.irمراجعه کنید.

صندلی

حوزه فعالیت فروشگاه صندلی کده

در حال حاضر مجموعه صندلی کده مفتخر است که با استفاده از بروزترین فن آوری و دانش روز دنیا تجربیات خود را در زمینه صندلی گردان شامل صندلی کارمندی , صندلی مدیریتی , صندلی کانتر ,صندلی اپن, صندلی انتظار , صندلی اپراتوری,صندلی آموزشی , صندلی کنفرانسی , صندلی گیمینگ , صندلی آمفی تئاتر ,صندلی کودک, صندلی استادیومی ,صندلی رستورانی فعالیت دارد. همچنین تولیدات بروزی در زمینه تمام مصنوعات چوبی از جمله میز کارمندی , میز مدیریتی , میز کنفرانس به صورت می های کشو دار و ال دار , کمد های بایگانی ام دی اف , کمد لباس ام دی اف , کمدهای لاکر , کمد کتابخانه درب دار و شیشه ای و فایل های چند کشو ام دی اف , تمامی مصنوعات فلزی از قبلی کمدهای بایگانی و فایل های اداری در ضخامت های مختلف جهت بایگانی اسناد و مدارک در ادارات می باشد. مجموعه صندلی کده یکی از تولید کنندگان پارتیشن های دوجداره ام دی اف است که سابقه زیادی در انجام پروژه های بزرگ در ادارات دولتی و خصوصی دارد.

فروشگاه صندلی کده به طور کلی در زمینه صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز سازمان ها فعالیت دارد. همچنین در جهت تولید و نصب پرده های زبرا, پرده های کرکره ای و لوردراپه برای ادارات و سازمان استفاده می شود فعالیت دارد. این شرکت فعالیت گسترده ای در جهت مبلمان اداری را به صورت کلی عهده دار است.

صندلی ها

فروشگاه صندلی کده نمایندگی چه برندهایی را دارد ؟

این فروشگاه نمایندگی 38 برند از برند های مطرح کشور در زمینه فروش صندلی های اداری را دارا می باشد.

صندلی کده نمایندگی و عامل فروش برندهایی از قبیل نیلپر, لیو, راحتیران, اروند, دنا, انرژی, داتیس, شفق, رادسیستم, آفو, جوان, نظری, بنیزان, استیل هامون, شیزن, راشن, آروین گستر, پارس تکنیک, آرتمن, گراش , اجلاس , شیرازه, تکنوسیستم, تیراژه, رایانه صنعت, سیلا, شیدکو,آرکانو و... می باشد.

اسامی شرکت ها و ارگان های دولتی که با مجموعه صندلی کده همکاری داشته اند:

  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • کانون زبان ایران
  • سازمان بازرسی کشور
  • پارس تکنولوژی سداد
  • گروه صنعتی انتخاب
  • سازمان فضایی ایران
  • بانک توسعه و تعاون مازندران
  • بانک ملی بوشهر
  • سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور
  • جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
  • سازمان فناوری و اطلاعات ایران
  • شرکت ارتباطات زیر ساخت
  • سازمان بهزیستی کشور
  • سازمان آموزش و پرورش کشور
  • سازمان تعزیرات حکومتی
  • اداره دادگستری کشور
  • و سایر ارگان های دولتی و خصوصی

نتیجه گیری

همان طور که بیان کردیم مجموعه صندلی کده در زمینه تمامی تجهیزات اداری به بیان دیگر صفر تا صد مبلمان اداری فعالیت دارد و دار ای نماد اعتماد از وزارت صنعت, معدن و تجارت می باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را در جهت راهنمایی مشتریان خود با مشاوره رایگان انجام می دهد تا خرید خوبی را تجربه کنید.شما می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان فروش این مجموعه بهترین انتخاب را داشته باشید و سفارشات خود را در کم ترین زمان ممکن به صندلی کده بسپارید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد