خدمات تراست استارتاپ برای مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را در یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا راه‌اندازی کنید، برنامه استارتاپ ویزای کانادا یک فرصت بی‌نظیر برای شماست. موسسه مهاجرتی تراست استارتاپ، با تجربه‌ای گسترده و خدمات تخصصی، شما را در تمامی مراحل این مسیر همراهی می‌کند.

خدمات تراست استارتاپ برای مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا
صفحه اقتصاد -

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را در یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا راه‌اندازی کنید، برنامه استارتاپ ویزای کانادا یک فرصت بی‌نظیر برای شماست. موسسه مهاجرتی تراست استارتاپ، با تجربه‌ای گسترده و خدمات تخصصی، شما را در تمامی مراحل این مسیر همراهی می‌کند.

در ادامه به بررسی دلایل منحصر‌به‌فرد بودن تراست استارتاپ، خدمات جامع آن و مزایای بی‌نظیری که برای مهاجرت به کانادا ارائه می‌دهد، خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

چرا مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا با تراست استارتاپ؟

تراست استارتاپ، با نگاهی نوآورانه و خدماتی منحصربه‌فرد، همراه شما در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار در در کانادا خواهد بود تا ایده‌های شما را به واقعیت تبدیل کند. مهمترین دلایل انتخاب این موسسه عبارتند از:

ایده‌های تجاری اختصاصی و نوآورانه، متناسب با نیازها و اهداف شما

دسترسی به شبکه‌ای گسترده از انکوباتورهای معتبر کانادایی

تامین مالی هوشمند و وام‌های کم‌بهره، با پشتوانه قوی مالی

پشتیبانی همه‌جانبه در تمام مراحل مهاجرت و راه‌اندازی کسب‌وکار

خدمات تراست استارتاپ برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا

موسسه تراست استارتاپ Trust-startup.com با تجربه‌ای غنی و تیمی متخصص، همراه شما در تمامی مراحل مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ خواهد بود.

این موسسه خدمات جامعی را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید به راحتی و با اطمینان کامل، کسب‌وکار خود را در کانادا به واقعیت تبدیل کنید. در ادامه خدمات این موسسه را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • ایده‌پردازی، تحلیل و امکان‌سنجی ایده تجاری

در اولین مرحله، تراست استارتاپ به شما کمک می‌کند تا ایده تجاری خود را به‌طور کامل پردازش و تحلیل کنید. تیم متخصص این موسسه، به‌صورت دقیق امکان‌سنجی ایده شما را بررسی می‌کند تا از موفقیت آن در بازار کانادا اطمینان حاصل کنید.

  • تحقیقات بازار

برای اطمینان از موفقیت کسب‌وکار شما در کانادا، تیم تحقیقاتی تراست استارتاپ طی دو هفته، تحقیقات جامعی بر روی بازار هدف انجام می‌دهد. این تحقیقات به شما کمک می‌کند تا با شناخت بهتر از رقبا و نیازهای مشتریان، استراتژی‌های موثرتری داشته باشید.

  • تهیه بیزنس پلن (Business Plan)

تراست استارتاپ در مدت دو هفته یک طرح کسب‌وکار جامع و دقیق برای شما تهیه می‌کند. این بیزنس پلن شامل تمامی جوانب مالی، استراتژیک و اجرایی است که برای راه‌اندازی موفق کسب‌وکار در کانادا ضروری هستند.

  • مذاکره با انکوباتورها

تراست استارتاپ به مدت یک ماه تمامی مذاکرات لازم را با انکوباتورهای معتبر کانادایی انجام می‌دهد تا شما بتوانید از حمایت‌های آن‌ها در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید.

  • دریافت نامه حمایتی (Letter of Support)

پس از موفقیت در مذاکرات با انکوباتورها و تکمیل فرآیندهای قانونی، تراست استارتاپ به شما کمک می‌کند تا نامه حمایتی (LOS) خود را از یک انکوباتور معتبر دریافت کنید که برای درخواست ویزای استارتاپ ضروری است.

  • طی کردن پروسه Due Diligence

در این مرحله، موسسه تمامی مراحل بررسی‌های قانونی و ارزیابی‌های مورد نیاز برای تایید ایده و کسب‌وکار شما را انجام می‌دهد تا تمامی جوانب کار با دقت و اطمینان طی شوند.

  • ثبت شرکت و تنظیم توافق‌نامه سهامداران

تیم حقوقی تراست استارتاپ در طی دو هفته تمامی مراحل قانونی ثبت شرکت شما در کانادا را به همراه تنظیم توافق‌نامه‌های سهامداران انجام می‌دهد تا از نظر حقوقی هیچ‌گونه مشکلی در ادامه راه نداشته باشید.

  • درخواست ویزای کار و اقامت دائم

تراست استارتاپ طی یک ماه درخواست ویزای کار و اقامت دائم شما را ثبت و پیگیری می‌کند، تا بتوانید به کانادا مهاجرت کرده و فعالیت خود را آغاز کنید.

  • مهاجرت به کانادا

پس از گذشت ۷ الی ۹ ماه از شروع فرآیند، شما و خانواده‌تان می‌توانید به کانادا مهاجرت کرده و کسب‌وکار خود را در این کشور شروع کنید.

  • دریافت اقامت دائم کانادا

با همراهی تراست استارتاپ، پس از حدود ۳۵ ماه از شروع قرارداد، شما و خانواده‌تان موفق به دریافت اقامت دائم کانادا خواهید شد.

  • دریافت وام با تراست استارتاپ

تراست استارتاپ به شما کمک می‌کند تا بتوانید از موسسات دولتی کانادا وام‌هایی با سود پایین (0-7%) دریافت کنید.

این وام‌ها می‌توانند از 10 هزار تا 1 میلیون دلار باشند و شما بین ۵ تا ۱۰ سال زمان برای بازپرداخت آن‌ها خواهید داشت. همچنین، تراست استارتاپ در جذب سرمایه‌گذار برای پروژه شما نیز یاری می‌رساند.

مزایای مهاجرت از طریق استارتاپ با تراست استارتاپ

مزایای مهاجرت از طریق استارتاپ با تراست استارتاپ

کانادا با استقبال گرم خود از مهاجران و اکوسیستم پویا و حمایتی استارتاپی، به یکی از بهترین مقاصد برای کارآفرینان تبدیل شده است. موسسه تراست استارتاپ با ارائه خدمات جامع، شما را در این مسیر همراهی می‌کند تا از تمامی مزایای این برنامه بهره‌مند شوید:

  • دریافت اقامت دائم برای شما و خانواده‌تان

تراست استارتاپ به شما کمک می‌کند تا از طریق برنامه ویزای استارتاپ، اقامت دائم کانادا را برای خود و خانواده‌تان دریافت کنید و از تمامی حقوق و مزایای شهروندان کانادایی بهره‌مند شوید.

  • امکان ثبت چندین متقاضی برای یک کسب‌وکار

موسسه تراست استارتاپ شما را در فرآیند همکاری با حداکثر پنج نفر دیگر برای ثبت یک کسب‌وکار و دریافت اقامت دائم یاری می‌دهد، به طوری که می‌توانید با شرکا و هم‌بنیان‌گذاران خود در این مسیر همراه شوید.

  • بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه بالا

تراست استارتاپ به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به حداقل سرمایه‌گذاری یا دارایی خالص مشخص، به برنامه ویزای استارتاپ کانادا دسترسی پیدا کرده و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

  • حمایت مالی از سوی سازمان‌های منتخب کانادایی

این موسسه شما را در دریافت حمایت‌های مالی و مشاوره از سازمان‌های معتبر کانادایی از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری، گروه‌های سرمایه‌گذاران فرشته و انکوباتورها همراهی می‌کند.

  • الزامات زبان انگلیسی در سطح پایه

با تراست استارتاپ، شما تنها نیاز به اثبات مهارت‌های پایه در زبان انگلیسی (CLB5) دارید که این موضوع فرآیند مهاجرت را برای شما ساده‌تر می‌کند.

  • بدون محدودیت سنی

تراست استارتاپ بدون توجه به سن شما، همراه شما خواهد بود تا به کانادا مهاجرت کرده و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

  • فرآیند ساده و شفاف برای کسب صلاحیت

تیم تراست استارتاپ با راهنمایی‌های دقیق و شفاف، شما را در تمامی مراحل درخواست ویزای استارتاپ کانادا همراهی می‌کند تا این فرآیند به سادگی و بدون پیچیدگی طی شود.

  • مسیر دستیابی به تابعیت کانادایی

با کمک تراست استارتاپ، شما می‌توانید پس از دریافت اقامت دائم، مسیر خود را به سوی تابعیت کانادا هموار کنید و از تمامی حقوق و مزایای شهروندی بهره‌مند شوید.

  • بدون نیاز به مدرک تحصیلی خاص

تراست استارتاپ با ارزیابی تجربه کاری و مهارت‌های شما، به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به مدرک تحصیلی خاص، در برنامه ویزای استارتاپ کانادا شرکت کنید.

  • دریافت مجوز کار موقت

تراست استارتاپ به شما کمک می‌کند تا به محض پذیرش در برنامه، مجوز کار موقت (Work permit) دریافت کرده و پیش از نهایی شدن درخواست اقامت دائم، کسب‌وکار خود را در کانادا آغاز کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا با تراست استارتاپ

با انتخاب تراست استارتاپ Trust-startup.com برای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا، شما به تجربه و تخصص یک تیم برجسته در این حوزه دسترسی خواهید داشت. ما با 12 سال سابقه فعالیت و 37 پرونده موفق استارتاپ از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما هستیم.

بیش از 1400 مشاوره تخصصی و 13000 فرم ارزیابی شده، نشان‌دهنده تخصص و توانمندی ما در همراهی شما در این مسیر است.

اگر به دنبال یک همراه مطمئن برای تحقق ایده‌های خود هستید، تراست استارتاپ بهترین انتخاب برای شماست. پس همین الان برای رزرو وقت مشاوره با ما تماس بگیرید.

منبع خبر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد