چه گل هایی برای تاج گل ترحیم استفاده می شود؟

صفحه اقتصاد -

بدون شک مرگ یکی از عزیزان ما می تواند به عنوان سخت ترین اوقات زندگی هر فردی در نظر گرفته شود. در این شرایط هر کس سعی می کند به شکلی بر دل داغ دیدگان مرهم گذارد و شدت غم آنها را کاهش دهد. اهدای تاج گل ترحیم یکی از روش هایی است که افراد از آن برای ابراز همدردی خود در زمان بروز حوادث ناگوار استفاده می نمایند. در انتخاب تاج گل ترحیم عموما افراد از زبان گل ها به عنوان یک زبان بین المللی برای ابراز همدردی خود استفاده می کنند. معمولا در تاج گل همدردی از گل هایی استفاده می شود که معنی آنها بیان کننده شراکت در غم، احساس سوگواری و تاسف است.

تاج گل ترحیم

معرفی انواع گل های به کار رفته در تاج گل ترحیم

همگی می دانیم که عموما در زمان انتخاب تاج گل ترحیم از گل هایی با مفاهیم عمیق استفاده می شود. در نتیجه انتخاب نوع گل به کار رفته در تاج گل می تواند به عنوان یک زبان رسمی نیز در نظر گرفته شود. در ادامه برخی از انواع گل هایی را که در تاج گل ختم مورد استفاده قرار می گیرند را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

بررسی معنای گل ها در تاج های گل

یکی از انواع گل هایی که از زمان های گذشته از آن در تاج گل تسلیت استفاده می شده گل مشهور گلایل می باشد.

به خاطر داشته باشید که گل گلایل از جمله گل هایی است که در زبان گل ها اهدای آن دارای معنای عمیقی است.

در واقع گلایل به معنی احساسات عمیق انسان نسبت به فرد دریافت کننده می باشد. حال از زمان های گذشته ایرانی ها گل های گلایل را به معنی احساس غم و ناراحتی در مناسبت هایی خاص مثل مجالس ترحیم به یکدیگر هدیه می دادند.

این امر بیشتر در سوگواری های رسمی مرسوم بوده است. در نتیجه اهدای تاج گل گلایل سفید در کنار گل های دیگر مانند لیلیوم به معنی احترام به درگذشتگان تلقی می شود و هنوز هم میان افراد مرسوم می باشد.

از دیگر گل هایی که در تاج گل ترحیم استفاده می شود می توانیم به گل هایی مانند لیلیوم، داوودی، رز، استر و ژربرا اشاره کنیم.

هر یک از این گل ها دارای مفهومی هستند و استفاده از آنها در تاج گل امری الزامی می باشد.

برای مثال در زبان گل ها لیلیوم سفید به معنی پاکی و بی گناهی است. به همین دلیل غالبا از این گل در تاج گل مراسم ترحیم استفاده می نمایند.

گل داوودی از دیگر گل های است که در تاج گل از آن استفاده می شود. در واقع گل داوودی سفید در زبان گل ها به معنی پاکی و حقیقت ذاتی می باشد.

در نتیجه همین امر سبب شده تا از این گل در بسیاری از فرهنگ ها برای مراسم سوگواری استفاده نمایند.

تاج گل برای عرض تسلیت

در خرید گل مناسب مراسم ترحیم باید چه مواردی را مد نظر داشت؟

در خرید تاج گل ترحیم، اینکه چند شاخه گل در تاج گل استفاده شده باشد و قیمت تاج گل، بسیار مهم است. علاوه بر تعداد شاخه های گل، نوع گل، تعداد طبقات تاج گل و نوع طراحی بر قیمت تمام شده ی تاج گل ترحیم تاثیرگذار هستند.

بسیاری از تاج های گل ترند، طرفداران زیادی دارند و یه نوعی متفاوت درست می شوند. استفاده از این نوع تاج گل های ترحیم برای ارسال، می تواند متفاوت بوده و جلوه ی بیشتری داشته باشند. در ادامه، تاج گل های ترحیم ترند را به شما معرفی می کنیم:

  1. تاج گل به شکل قلب
  2. تاج گل به شکل صلیب
  3. تاج گل اروپایی
  4. تاج گل با طراحی خاص
  5. و ...

اما به صورت کلی، تاج گل ترحیم نمونه های مختلفی دارد. در ادامه، انواع تاج گل ترحیم را به شما معرفی می کنیم:

  1. تاج گل یک طبقه
  2. تاج گل دو طبقه
  3. تاج گل سه طبقه

تاج گل یک طبقه از یک ردیف گل تشکیل شده است که گل ها بر روی اسفنج سوار شده و اطراف آن ها با برگ پر می شود. این نوع تاج گل، از تمامی تاج گل های ترحیم قیمت مناسب تری داشته و برای اقوام دور از این نوع تاج گل استفاده می کنند. تاج گل دو طبقه و سه طبقه نیز دارای دو ردیف و سه ردیف گل می باشند. برای خرید تاج گل ترحیم، می توانید از طریق سایت راحیل اقدام کرده و بر اساس راهنمای موجود در سایت، بهترین گل ترحیم را متناسب با بودجه ی خود انتخاب کنید.

تاج گل اجاره ای؛ تاج گل کرایه کنید و در امور خیریه سهیم شوید!

استفاده از تاج گل ها و استندهای تسلیت در مراسم ترحیم چند سالی است که رواج چشمگیری پیدا کرده است. همان طور که در جریان هستید، خرید تاج گل های طبیعی و متنوع بسیار هزینه بَر است. از همین رو کمتر کسی می تواند از پسِ پرداخت آن برآید. چاره چیست؟ چه باید کرد؟ آیا باید قید استفاده از تاج گل های مصنوعی را زد و مراسم ترحیم را در ساده ترین حالت ممکن برگزار کرد یا چاره دیگری اندیشید؟!

در حال حاضر شاهد استفاده از تاج گل های اجاره ای به جای صرف هزینه های بالا جهت خرید تاج گل های سفارشی هستیم. تاج گل های طبیعی آن هم از نوع دو طبقه و سه طبقه قیمت بالاتری و عمری کوتاه دارند. این در حالی است که تاج گل های مصنوعی قابلیت استفاده مجدد دارند. یعنی شما می توانید بارها و بارها این تاج گل ها را استفاده کنید؛ بدون آن که خراب شوند، پژمرده شوند یا کوچکترین آسیبی ببینند.

تاج گل خیریه

تاج گل خیریه

شاید برایتان جالب باشد بدانید که امکان استفاده از تاج گل های خیریه در مراسمات ترحیم میسر است. حتما با تعجب می گویید تاج گل خیریه دیگر چه نوع تاج گلی است؟!

ماجرای تاج گل خیریه که استفاده از آن در دنیای امروز رواج قابل توجهی پیدا کرده است، از این قرار است:

فرض کنید که مراسم ترحیمی در پیش است و وجود یک تاج گل زیبا ضروری به نظر می رسد. در چنین شرایطی می توانید از تاج گل های خیریه استفاده کنید. خیریه هایی نظیر محک، کهریزک، رعد و... این تاج گل ها را در ازای دریافت مبلغی منطقی در اختیار شما قرار می دهند. هزینه این تاج گل صرف انجام امور خیریه می شود. این موضوع موجب شده که این تاج گل های مصنوعی را تحت عنوان تاج گل خیریه نامگذاری کنند.

شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که منظور از امور خیریه چه اموری است؟!

  • حمایت از خانواده های نیازمند
  • حمایت از خانواده های صاحب دارای معلولیت
  • حمایت از خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست

جالب و در عین حال لازم است بدانید که می توانید با اجاره تاج گل محک، تاج گل کهریزک و تاج گل رعد گامی بلند در راستای توانمندسازی و کارآفرینی بردارید. لازم به ذکر است که تاج گل های مذکور با هم نوعان طبیعی شان برابری کرده و فاقد دور ریزی هستند. اگر دوست دارید با صرف هزینه ای معقول جای خالی یک تاج گل زیبا را در مراسماتتان پر کرده و در امور خیریه نیز شرکت کنید؛ تاج گل مصنوعی خیریه را از یاد نبرید!

سفارش تاج گل خیریه

منبع:موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد