آی پی فون چیست و چه مزایایی دارد؟

این مقاله یک نمای کلی سطح مبتدی از تلفن های آی پی، تفاوت آنها با تلفن های ثابت و چرایی بهتر بودن آنها را ارائه می دهد.

آی پی فون چیست و چه مزایایی دارد؟
صفحه اقتصاد -

آی پی فون چیست؟ تلفن آی پی چیست؟ چگونه کار می کند و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟ تلفن آی پی به هر سیستم تلفنی اطلاق می شود که از اتصال اینترنت برای ارسال و دریافت داده های صوتی استفاده می کند. آی پی فون از طریق اینترنت امکان تماس صوتی را فراهم می کند. این امر می تواند در کاهش هزینه های تماس شرکت ها بسیار تاثیر گذار باشد. برخلاف تلفن های معمولی که از خطوط ثابت برای انتقال سیگنال های آنالوگ استفاده می کنند، تلفن های آی پی از طریق روتر و مودم به اینترنت متصل می شوند.

آی پی فون چیست؟

همانطور که سیستم تلفن کسب و کار خود را به یک راه حل ویپ تغییر می دهید، بعضی از کارکنان دفتر شما ممکن است نیاز به کمی آموزش در مورد اینکه شروع استفاده از تلفن های آی پی چیست و چرا برای تجارت شما مهم است، داشته باشند. این مقاله یک نمای کلی سطح مبتدی از تلفن های آی پی، تفاوت آنها با تلفن های ثابت و چرایی بهتر بودن آنها را ارائه می دهد.

تلفن های ویپ چگونه کار می کنند؟

تلفن های قدیمی با اتصال مستقیم به یک PBX داخلی (مبادله شعبه خصوصی) کار می کردند. سپس دستگاه PBX بزرگ مسیریابی را به داخلی مناسب انجام می داد. با این حال، این کارایی کمتری نسبت به تلفن آی پی داشت و فاقد بسیاری از ویژگی ها بود.

در مقابل، تلفن های voip تماس ها را از طریق اینترنت پردازش می کنند، به این معنی که می توانند از Wi-Fi بهره مند شوند یا از طریق کابل های اترنت به شبکه متصل شوند.

برق از طریق اترنت (PoE) این امکان را برای کابل های اترنت فراهم می کند که به طور همزمان داده ها را انتقال داده و تلفن های ویپ را با استفاده از یک کابل شبکه برق رسانی کنند، بنابراین برای اولین تماس خود به آداپتور برق سنتی و سیم کشی دیگر نیاز نخواهید داشت.

با ویپ میزبان، تلفن آی پی شما داده های دیجیتال را از طریق اینترنت به ارائه دهنده شما ارسال می کند. ارائه دهنده شما مسیریابی تماس ها، صف های تماس و هر چیز دیگری را در فضای ابری مدیریت می کند. همینطور می توانید ازSIP Trunking برای اتصال مرکز تلفن قدیمی به یک ارائه دهنده ویپ مدرن کمک بگیرید تا از ویژگی های از دست رفته کمک بگیرید. نصب ویپ مزایای بسیاری برای شرکت ها و سازمان ها دارد و می تواند هزینه های تماس آن ها را به شدت کاهش دهد.

مزایای سیستم تلفن آی پی – گوشی های VOIP چگونه به ما کمک می کنند؟

کیفیت تماس

خدمات تلفن آی پی کیفیت بسیار بهتری نسبت به تلفن های آنالوگ دارد زیرا به اتصال اینترنت شما متکی می باشد. اتصال به اینترنت کاربران را قادر می سازد تا صدای HD را با وضوح بی نظیر تجربه کنند، به خصوص هنگامی که با یک میکروفون درجه یک جفت می شوند.

به راحتی مقیاس پذیر

در حالی که گسترش شرکت ها در گذشته به معنای نصب خطوط تلفن فیزیکی جدید در دفتر بود. سیستم های آی پی را می توان با افزایش تعداد کاربران در اشتراک خود و خرید یک گوشی دیگر افزایش داد. کسانی که از راه حل های تلفن های نرم افزاری استفاده می کنند حتی مجبور نیستند برای سخت افزار هزینه ای بپردازند.

قابل حمل بودن

تقریباً هر ارائه دهنده آی پی در حال حاضر در بازار شامل برنامه های تلفن همراه با برنامه خود می باشد. این بدان معناست که کارمندان می توانند با کار در حال حرکت کارهای بیشتری انجام دهند. حتی بسیاری از پلتفرم ها به کاربران اجازه می دهند که بدون پایان دادن به تماس، از تلفن های رومیزی خود به تلفن هوشمند بهره مند شوند.

امن تر

نرم افزار voip دارای پروتکل های امنیتی پیشرفته ای است که تضمین می کند هیچ کس نمی تواند تماس های حساس را شنود کند. اکثر راه حل ها همینطور دارای ویژگی هایی مثل احراز هویت دو مرحله ای و ورود به سیستم تک هستند که کاربران غیرمجاز را از زیرساخت های ارتباطی شما دور می کند.

دسترسی گسترده تر

شرکت هایی که از آی پی فون استفاده می کنند می توانند بدون نگرانی در مورد نرخ بالای تماس های خارج از کشور که در خطوط ثابت متحمل می شوید، به بازارهای بیشتری دست یابند. اکثر ارائه دهندگان تماس های تلفنی نامحدودی را در سراسر ایالات متحده و کانادا ارائه می دهند، و بعضی از برنامه های خاص مثل سری X 8×8 به شما امکان می دهد ارتباطات خود را به بیش از 48 کشور گسترش دهید.

کاهش هزینه ها

در نهایت، استفاده از تلفن های آی پی بسیار ارزان تر از سیستم های PBX قدیمی می باشد. این بدان معناست که شرکت شما حتی اگر هزینه هایی را که هنگام تغییر به سیستم آی پی متحمل می شوید، در نظر بگیرید، پول زیادی پس انداز خواهد کرد.

مزایای تلفن آی پی برای مشاغل

تلفن voip در حال تسخیر بازار ارتباطات تجاری می باشد. بیش از 79 درصد از مشاغل ایالات متحده از تلفن های ویپ حداقل برای یک مکان استفاده می کنند.

تا 60٪ ارزان تر از تلفن ثابت

برای شروع، ویپ به طور قابل توجهی ارزان تر از طرح های تجاری سنتی می باشد. تغییر به یک طرح ویپ نامحدود می تواند تا 60 درصد نسبت به طرح تلفن ثابت تجاری مشابه صرفه جویی کند. به عنوان مثال، Nextiva Basic از 20 دلار در ماه برای هر خط شروع می شود و شامل تماس نامحدود در ایالات متحده، کانادا و پورتوریکو می شود.

ویژگی های بیشتر بدون سخت افزار اضافی

تلفن آی پی همینطور به کسب و کار شما امکان می دهد بدون نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزار اضافی به ویژگی های پیشرفته دسترسی داشته باشد.

ادغام آسان با CRM و سایر ابزارهای تجاری

ویپ همینطور ادغام ارتباطات صوتی با CRM و سایر ابزارهای تجاری را بسیار آسان تر می کند. توانایی متمرکز کردن داده ها و ارائه خدمات ثابت به مشتریان در چندین کانال (با هزینه کمتر) تلفن آی پی و ویپ را برای بسیاری از مشاغل بی معنا می سازد.

نت یک گروه بزرگ و معتبر تامین تلفن های ویپ استوک و نو از برندهای معتبر است، برای خرید یک سیستم ویپ پیشنهاد می کنیم به سایت نت یک مراجعه کرده و از طریق راه های ارتباطی این گروه تماس حاصل فرمایید. در تماس تلفنی با نت یک، مشاوره خرید تلفن اینترنتی هم دریافت خواهید کرد!

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد