رنگ درب حیاط ساده و شیک؛ ۱۰ رنگ شگفت‌انگیز و خاص + محاسبه قیمت درب

در این مطلب از صفحه اقتصاد به بررسی و انتخاب بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک می‌پردازیم. رنگ‌های ساده و شیک برای رنگ‌آمیزی درب حیاط از آن دسته رنگ‌هایی هستند که تا سال‌ها برای شما باقی می‌ماند و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

صفحه اقتصاد -

در این مطلب از صفحه اقتصاد به بررسی و انتخاب بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک می‌پردازیم. رنگ‌های ساده و شیک برای رنگ‌آمیزی درب حیاط از آن دسته رنگ‌هایی هستند که تا سال‌ها برای شما باقی می‌ماند و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. بنابراین انتخاب یک رنگ صحیح و جذاب برای درب حیاط قطعاً از لحاظ اقتصادی و هزینه تعمیرات هم به نفع شماست.

لیست بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک چیست؟

قبل از اینکه به سراغ بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک بروید، باید جنس درب ورودی و مدل آن را به دقت انتخاب کنید. همان‌طور که برای انتخاب و خرید بهترین نوع درب اتاق خواب، انواع درب ضدسرقت و آکاردئونی با کمترین قیمت همیشه دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهید، برای انتخاب رنگ و مدل درب حیاط هم باید نهایت دقت و توجه را به کار بگیرید. انواع درب‌های ورودی حیاط عبارتند از:

* درب‌های آهنی

* درب‌های فلزی

* درب‌های چوبی

* درب‌های استیل

حال به نظر شما بهترین رنگ برای هر کدام از این جنس درب‌ها با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و طراحی منزل چیست؟

1. رنگ درب حیاط سفید و مسی

ترکیب رنگ سفید و مسی با یکدیگر حس قدرت و جذابیت خاصی را به مخاطب القا می‌کند. رنگ سفید در اصل یک رنگ خنثی و نشان‌دهنده آرامش و صلح است. ترکیب یک رنگ خنثی با رنگی جسورانه و منحصربه‌فرد مانند مسی باعث می‌شود تا تصویر درب حیاط منزل شما برای همیشه در ذهن‌ها باقی بماند.

رنگ درب حیاط سفید و مسی

2. رنگ درب حیاط کرم شکلاتی

اگر درب حیاط منزل شما دارای طرح‌های برجسته است، استفاده از دو رنگ کرم و شکلاتی در کنار یکدیگر زیبایی خاص و متفاوتی را به فضای منزل شما می‌بخشد. رنگ کرم برای افرادی مناسب است که زیاد طرفدار رنگ سفید نیستند و تمایلی به تمیزکردن مداوم رنگ سفید نیستند. رنگ شکلاتی هم بارنگ کرمی یک هارمونی بسیار زیبا ایجاد می‌کند.

3. رنگ درب حیاط سفید نقره‌ای

رنگ نقره‌ای یکی از رنگ‌های دلفریب است که طرفداران زیادی هم دارد. اگر به دنبال رنگ درب حیاط ساده و شیک هستید، رنگ نقره‌ای یکی از بهترین انتخاب‌هاست. رنگ نقره‌ای به تنهایی یا در کنار رنگ سفید باعث می‌شود تا احساس لوکس و شیک بودن به خوبی به مخاطب القا شود. رنگ نقره‌ای به اندازه‌ای خاص و جذاب است که معمولاً برای رنگ درب ورودی گالری‌های طلا و جواهر یا فرش استفاده می‌شود.

4. رنگ درب حیاط سفید کرم

رنگ سفید یک رنگ خنثی است و با سایر رنگ‌ها نیز هارمونی خوب و دلنشینی را به وجود می‌آورد. اگر به دنبال یک ترکیب رنگ کلاسیک برای درب حیاط منزل خود هستید، رنگ سفید و کرم برای شما بهترین گزینه است. این دو رنگ در کنار یکدیگر حسی از آرامش و اعتماد را به مخاطب القا می‌کنند. البته از آنجایی که سفید و کرم هر دو از رنگ‌های خنثی هستند، برای جذابیت بیشتر می‌توانید از تونالیته‌های پررنگ‌تر کرم در کنار سفید استفاده کنید.

5. رنگ درب حیاط مشکی

رنگ مشکی یکی از رنگ‌های محبوب و پرطرفدار برای درب حیاط منزل به حساب می‌آید و همیشه در کوچه و خیابان با آن برخورد می‌کنیم. رنگ مشکی به کمترین میزان از مراقبت و نگهداری احتیاج دارد و همیشه حس و حال وقار و شکوه را به مخاطب القا می‌کند. علاوه بر این، رنگ مشکی در ترکیب با سایر رنگ‌ها مانند طلایی و نقره‌ای زیبایی فضا را دو چندان می‌کند.

رنگ درب حیاط مشکی

6. رنگ درب حیاط طوسی

طوسی، بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک است که استایل و جذابیت متفاوتی را به فضا می‌بخشد. این رنگ شیک و زیبا طرفداران زیادی دارد و به دلیل ایجاد حس وقار و متانت در مخاطبین همواره به عنوان یک رنگ کاربردی شناخته می‌شود. علاوه بر این، شما با توجه به سلیقه و علاقه خود می‌توانید تونالیته براق یا مات این رنگ را انتخاب کنید.

7. رنگ درب حیاط طلایی

رنگ طلایی یکی از رنگ‌های خاص و جذاب است که حس شکوه و قدرت سلطنتی را به افراد القا می‌کند. رنگ طلایی با اکثر رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، کرمی و قهوه‌ای به خوبی ترکیب می‌شود و نماد موفقیت و پیروزی است. از رنگ طلایی برای اجرای دکوراسیون انواع مکان‌های مختلف مانند خانه، دفتر کار و سالن‌های همایش استفاده می‌شود.

8. رنگ درب حیاط آبی روشن

اگر به دنبال یک رنگ خاص، متفاوت و جذاب هستید که چشمان هر بیننده‌ای را به خود خیره کند، رنگ آبی روشن را در اولویت خود قرار دهید. رنگ آبی روشن برای درب‌های چوبی متقارن ویلایی با سبک معماری مدرن یک گزینه بسیار عالی و منحصربه‌فرد به حساب می‌آید. این رنگ خاص به صورت معجزه‌آسایی تمامی عناصر را در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار می‌دهد.

رنگ درب حیاط آبی

9. رنگ درب حیاط کرم قهوه‌ای

رنگ کرمی یکی از رنگ‌های خنثی است که با سایر رنگ‌ها به خوبی ترکیب می‌شود و رنگ درب حیاط منزل شما را بسیار زیبا و خاص جلوه می‌دهد. این رنگ همواره بیانگر احساس امنیت، اعتماد و اطمینان است و حالتی شیک و در عین حال آرامش‌بخش به فضا می‌بخشد. برای اینکه درب حیاط منزل شما بسیار خاص و منحصربه‌فرد به نظر بیابد، بهتر است تا رنگ کرم را با رنگ قهوه‌ای ترکیب کنید. رنگ قهوه‌ای حس دوستی و صمیمیت را به افراد منتقل می‌‌کند.

10. رنگ درب حیاط سفید

سفید، یکی از رنگ‌های خنثی و به شدت محبوب و کاربردی در دکوراسیون داخلی است و همیشه به عنوان یک رنگ بدون ریسک و عام‌پسند در اجرای انواع دکوراسیون‌های مدرن و سنتی مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ سفید به تنهایی برای رنگ درب ورودی انواع فضاهای مختلف مانند بیمارستان‌ها، مهدکودک‌ها و حتی منازل مسکونی استفاده می‌شود.

اگر به دنبال یک رنگ ساده و شیک هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کل درب ورودی را سفید کنید و فقط بخشی از پروفیل‌ها و اِلمان‌ها را با یک رنگ متضاد مانند مشکی رنگ‌آمیزی کنید.

نکات مهم برای انتخاب بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک چیست؟

انتخاب یک رنگ به تنهایی برای درب ورودی حیاط از میان تمامی انتخاب‌های موجود قطعاً امری حساس و چالش‌برانگیز است. هر کدام از رنگ‌ها تاثیر خود را روی ذهن و احساسات انسان‌ها می‌گذارند و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا بین رنگ‌ها تعادل ایجاد کنیم.

  • رنگ درب حیاط را با توجه به دیگر عناصر دکوری و ساختمانی انتخاب کنید. برای مثال اگر دیوارهای اطراف درب حیاط دارای طرح آجر یا سنگ هستند، رنگ درب هم باید با این عناصر همخوانی داشته باشد.
  • سبک طراحی و دکوراسیون داخلی منزل تاثیر مستقیمی بر انتخاب رنگ مناسب برای درب حیاط منزل دارد. برای مثال اگر سبک طراحی منزل شما مدرن است، رنگ‌های ساده و تک مانند مشکی، طوسی یا خاکستری بهترین گزینه هستند.
  • برای رنگ درب حیاط اصلاً از رنگ‌های اکرولیک استفاده نکنید. رنگ روغنی، بهترین نوع رنگ برای درب حیاط است و تا سال‌های متوالی در برابر تغییرات آب‌وهوایی و تابش نور خورشید مقاومت می‌کند.
  • استفاده از ضد زنگ قبل از رنگ‌آمیزی اصلی درب حیاط فراموش نکنید. ضدزنگ باعث افزایش طول عمر و مقاومت رنگ در برابر شرایط جوی نامساعد می‌شود.
  • درب حیاط باید از متریال باکیفیت و بادوام ساخته شده باشد و تمام کلاف‌های پروفیلی آن کاملاً استاندارد باشد.

رنگ درب حیاط قهوه ای

قیمت درب حیاط چگونه مشخص می‌شود؟

هرکدام از انواع درب‌های حیاط بر اساس طرح، ابعاد و اندازه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود دارای قیمت متفاوتی هستند. در حالت کلی، قیمت درب‌های حیاط بر اساس موارد زیر مشخص می‌شود.

  • تعداد لنگه‌های درب حیاط (تک لنگه، دو لنگه یا بیشتر)
  • متریال و مواد اولیه برای ساخت درب حیاط (فلز، چوب، استیل و غیره)
  • طرح و مدل (طراحی CNC، طراحی مدرن یا کلاسیک)
  • نوع رنگ و میزان دوام آن
  • تکنولوژی مورد استفاده در ساخت درب (ساده یا برقی)

بعد از کسب تمام این اطلاعات ارزشمند و کاربردی، به نظر شما بهترین رنگ درب حیاط ساده و شیک برای منزل شما کدام رنگ است؟

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد