آرشام ثروت باد آورده را از دست می دهد – نگاهی به قسمت نهم سریال قطب شمال

سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا است که قسمت نهم آن به تازگی پخش شده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون فرزاد فرزین، امیرحسین فتحی، آناهیتا درگاهی و نازنین بیاتی حضور دارند.

آرشام ثروت باد آورده را از دست می دهد – نگاهی به قسمت نهم سریال قطب شمال
صفحه اقتصاد -

سریال قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا است که قسمت نهم آن به تازگی پخش شده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون فرزاد فرزین، امیرحسین فتحی، آناهیتا درگاهی و نازنین بیاتی حضور دارند. گروه بین المللی پارس پندار نهاد سرمایه گذاری این اثر نمایش خانگی را بر عهده دارد و سکانس هایی از این مجموعه در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد فیلم برداری شده است.

 

داستان سریال قطب شمال

سریال قطب شمال درباره زوج جوانی به نام های همایون و ارغوان است که قصد دارند با هم ازدواج کنند. سامان - دوست همایون – به ارغوان علاقه دارد و برای رسیدن به ارغوان، به همایون خیانت کرده و او را به زندان می اندازد. همایون به 20 سال زندان محکوم می شود و در زندان به فکر انتقام از دوستان قدیمی خود است. او در زندان با فردی به نام ایوب آشنا می شود و از او نقشه گنجی دریافت می کند. پس از 12 سال به صورت اتفاقی همایون از زندان ازاد می شود و گنجی که ایوب نقشه ان را در اختیارش گذاشته بود، را پیدا می کند.

پس از آن چهره خود را عوض کرده و با هویت جدید آرشام یکتا به دوستان قدیمی خود نزدیک می شود. سامان، پرویز، داوود و تاج از جمله افرادی بودند که در زندانی شدن آرشام نقش داشته و آرشام قصد دارد با ترفندهایی به آن ها نزدیک شده و انتقام 12 سال پیش را از آنها بگیرد.

بازی عباس جمشیدی فر در کنار ماکان آریا پارسا

در مسیر انتقام، آرشام وکیل خبره ای به نام پارسا (که ماکان آریا پارسا ایفاگر نقش آن است) را استخدام می کند و با نقشه های او به این چهار نفر نزدیک می شود. در این حین متوجه می شود که 12 سال پیش سامان، ارغوان را از پشت بام به پایین پرت می کند که طی این حادثه ارغوان حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد. چون ارغوان، همایون و ماجراهای او را به خاطر نمی آورد با سامان ازدواج می کند.

صحرا (با بازی نازنین بیاتی) نقش همسر آرشام را ایفا می کند. آرشام و صحرا با هدف انتقام طی یک ازدواج صوری به عقد هم در می آیند. هدف صحرا از نزدیکی به آرشام تصاحب اموال اوست ولی به گونه ای برای آرشام نقش بازی می کند که وی گمان می کند صحرا به او علاقه دارد. آرشام با کمک صحرا قصد دارد ارغوان را از ماجرای همایون و اتفاقات 12 سال پیش آگاه کند.

در قسمت نهم سریال قطب شمال چه گذشت؟

همانطور که گفته شد، آرشام قصد دارد به روشی به پرویز و داوود برای انتقام نزدیک شود. پرویز با قصد خیانت به آرشام سراغ وکیل او یعنی پارسا می رود و به او پیشنهاد مبلغ بالایی را می دهد. آرشام از این موضوع اطلاع دارد و قصد دارد با کمک وکیل خود، اموال پرویز را تصاحب کند.

بازی بازیگران سریال قطب شمال

از سوی دیگر آرشام متوجه می شود که داوود پسری مخفی به نام بهرام دارد که ناخواسته به دنیا امده است. بهرام در پایین شهر و در یک قهوه خانه زندگی می کند. آرشام، بهرام را از پدر و مادر خود مطلع می سازد. بهرام که بسیار عصبانی است به دنبال این دو می رود. در این مسیر با خواهر خود یعنی دختر داوود آشنا می شود. بهرام در ابتدا قصد دارد زندگی داوود را به هم بریزد ولی با توصیه خواهرش، فعلا به گرفتن حق السکوت از او راضی شده است.

در سوی دیگر ماجرا، صحرا با فرهاد (دوست آرشام) و برادر زاده ایوب برای بالا کشیدن طلاهای آرشام هم دست شده است. آنها متوجه محل مخفی شدن طلاها می شوند و قصد دارند شبانه به آنجا بروند و طلاها را به دست بیاورند. اما قبل از این اقدام، آرشام متوجه می شود که طلاها به سرقت رفته است. او این ماجرا را به اطلاع صحرا، فرهاد و عماد می رساند. شک آرشام این است که سامان پی به هویت او برده و طلاها را دزدیده باشد. از سوی دیگر صحرا و فرهاد از خبر دزدیده شدن طلاها تعجب می کنند و گمان می کنند که برادرزاده ایوب طلاها را برداشته باشد.

خیانت صحرا به آرشام در سریال قطب شمال

آیا آرشام می تواند انتقام خود را از سامان بگیرد؟

با توجه به اینکه طلاهای ایوب یک پشتوانه مالی برای آرشام محسوب می شد، به نظر می رسد که از دست دادن آنها، مسیر انتقام را با چالش روبه رو می کند. علاوه بر این، خیانت صحرا و فرهاد و شک سامان به آرشام، از مواردی است که می تواند انتقام آرشام را با شکست مواجه کند. شاید تنها برگه برنده های آرشام، عماد و پارسا باشند که تا کنون خیانتی از آنها دیده نشده است. ولی آیا آرشام می تواند در 3 قسمت آینده سریال قطب شمال بر این چالش ها غلبه کند و انتقام خود را از سامان نهاوندی بگیرد. برای رسیدن به جواب این پرسش باید منتظر بمانیم و قسمت های آینده سریال قطب شمال را با هیجان و استرس دنبال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان