۵ دلیل برای استفاده از خدمات تولید محتوای متنی در ترجمیک

اگر شما هم تصمیم به برون‌سپاری محتوا گرفته‌اید و هنوز نمی‌دانید که با کدام موسسه همکاری کنید، ما ترجمیک را به شما معرفی می‌کنیم. این موسسه بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین خدمات زبانی در کشور است و علاوه بر خدمات گسترده و متنوعی که در زمینه ترجمه دارد، خدمات تولید محتوای متنی نیز ارائه می‌کند. با این موسسه آشنایی قبلی ندارید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم با ۵ مورد از بهترین ویژگی‌های تولید محتوای متنی در ترجمیک آشنا شویم.

۵ دلیل برای استفاده از خدمات تولید محتوای متنی در ترجمیک
صفحه اقتصاد -

این روزها اهمیت محتوا بر کسی پوشیده نیست. تا جایی که همه افراد با جمله معروف «محتوا پادشاه است» کاملا موافق هستند. این در حالی است که تولید محتوای متنی استاندارد و گوگل‌پسند کار هر کسی نیست و به تخصص و تجربه زیادی نیاز دارد. از این رو، بسیاری از کسب و کارها برون‌سپاری محتوا را انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم تصمیم به برون‌سپاری محتوا گرفته‌اید و هنوز نمی‌دانید که با کدام موسسه همکاری کنید، ما ترجمیک را به شما معرفی می‌کنیم. این موسسه بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین خدمات زبانی در کشور است و علاوه بر خدمات گسترده و متنوعی که در زمینه ترجمه دارد، خدمات تولید محتوای متنی نیز ارائه می‌کند.

با این موسسه آشنایی قبلی ندارید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم با ۵ مورد از بهترین ویژگی‌های تولید محتوای متنی در ترجمیک آشنا شویم.

خدمات تولید محتوای متنی ترجمیک کاملا سئوشده است

وقتی پای بازاریابی محتوایی در گوگل به میان باشد، سئو حرف اول را می‌زند. به عبارت دیگر اگر محتواهای متنی سئوشده نباشند، هیچ تاثیری بر رتبه گوگل و جایگاه سایت نخواهند داشت. حتی ممکن است باعث افت رتبه نیز بشود.

در صورت ثبت سفارش تولید محتوای متنی در ترجمیک، می‌توانید مطمئن باشید که پروژه شما کاملا بر اساس قوانین سئو پیش می‌رود. در نتیجه، بعد از گذشت مدت زمان منطقی و مناسب تاثیر آن را خواهید دید و شاهد بهبود جایگاه سایت‌تان خواهید بود.

موارد زیر از جمله اصول سئو است که روی سفارش‌های تولید محتوای متنی پیاده می‌شود:

  • استفاده از کلمات کلیدی
  • تولید محتوای یونیک و منحصربه‌فرد با ترجمه مقالات معتبر
  • هدینگ‌گذاری
  • رعایت طول جملات
  • رعایت طول پاراگراف‌ها
  • لینک‌دهی داخلی و خارجی
  • استفاده از تصاویر مرتبط و مناسب

به این نکته نیز توجه داشته باشید که سفارش‌های تولید محتوای متنی ترجمیک توسط تیم پایش فنی این مجموعه بررسی می‌شوند. این تیم که کارشناسان حرفه‌ای سئو و تولید محتوا تشکیل شده، کیفیت سفارش‌ها و رعایت اصول سئو در آن‌ها را بررسی می‌کنند. در صورت لزوم نیز اصلاحات لازم را انجام می‌دهند.

خدمات تولید محتوای متنی ترجمیک کاملا تخصصی و معتبر است

حتما برای شما هم پیش آمده که در سایت‌های مختلف با مطالب غیرعلمی و غیرمعتبر برخورد کرده باشید. جای تعجبی ندارد که اگر برای همیشه به چنین سایت‌هایی بی‌اعتماد شده باشید و از بازدید و مطالعه آن‌ها اجتناب کرده باشید.

با این اوصاف حال که قصد ورود به دنیای تولید محتوای متنی و انتشار محتوا را دارید، باید اعتبار و صحت را به عنوان دو معیار مهم در نظر ‌بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه ایمپلنت دندان فعالیت می‌کنید و به فکر رونق بخشیدن به سایت‌تان هستید، باید مطالبی معتبر و دقیق درباره ایمپلنت دندان تولید و منتشر کنید. در غیر این صورت، اعتماد مخاطبان را از دست خواهید داد و با کاهش فروش روبه‌رو خواهید شد. چراکه قشر کثیری از مشتریان، درستی و کیفیت کار شما را با محتواهای سایت‌تان می‌سنجد.

نویسندگان فعال در پلتفرم ترجمیک، در معتبرترین دانشگاه‌های کشور و در رشته‌‌های مختلف تحصیل کرده‌اند. لذا در زمینه‌های مختلف، از تخصص کافی برخوردار هستند. بنابراین با ثبت سفارش تولید محتوای متنی در ترجمیک، خیال‌تان از این بابت نیز آسوده خواهد بود. کافی است هنگام ثبت سفارش، زمینه تخصصی محتوای موردنظر را انتخاب کنید تا تولید محتوا به نویسنده‌ای متخصص واگذار شود.

با ثبت سفارش در ترجمیک، با مشکل محتوای تکراری مواجه نخواهید شد

ممکن است این توصیه را از زبان برخی افرادی که اطلاعات چندانی در خصوص اهمیت بازاریابی محتوایی ندارند شنیده باشید: به جای این که برای تولید محتوا زمان بگذاری، محتوای بقیه سایت‌ها را کپی کن!

۵ دلیل برای استفاده از خدمات تولید محتوای متنی در ترجمیک

این در حالی است که «منحصربه‌فرد بودن محتوا» یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی توسط گوگل است. لذا شک نکنید که گوگل محتواهای تکراری را شناسایی و جریمه می‌کند. بنابراین کپی کردن محتوا نه تنها کمکی به رشد سایت‌ها نمی‌کند، بلکه پیشرفت آن‌ها را به تعویق هم می‌اندازد. چراکه جبران جریمه گوگل کار سخت و زمان‌بری است.

تولید محتوای منحصربه‌فرد و به‌اصطلاح یونیک، یکی از مهم‌ترین موارد چک‌لیست تولید محتوا در ترجمیک است. به عبارت دیگر نویسندگان موظف‌اند که پس از جمع‌آوری اطلاعات از منابع معتبر مختلف، برداشت‌شان را به زبان خود روی کاغذ بیاورند و طوری محتوا را تالیف کنند که مشابه آن در هیچ سایت دیگری وجود نداشته باشد. علاوه بر این، تیم پایش فنی نیز اصالت محتواها را بررسی می‌کند. با این تفاصیل می‌توانید مطمئن باشید که سایت سفارش تولید محتوا ترجمیک، محتوای اصیل و منحصربه‌فرد به شما ارائه می‌کند.

در پلتفرم ترجمیک امکان ارتباط مستقیم با نویسنده را خواهید داشت

ارتباط مستقیم نویسنده و مشتری، یکی از ضروریاتی است که کیفیت نهایی را نیز تضمین می‌کند. برای درک اهمیت این موضوع تصور کنید که مشتری سفارشی را ثبت کرده و بعد از گذشت مدت زمان مقرر، فایل نهایی را تحویل می‌گیرد. در حالی که طی این مدت، امکان ارتباط با نویسنده و مشورت با وی را نداشته است. روشن است که در چنین حالتی، فایل نهایی به اصلاحات زیادی نیاز خواهد داشت. حتی اگر نویسنده کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد!

ترجمیک برای حل این مشکل، راه‌حلی منطقی و ایده‌آل در نظر گرفته و امکان ارتباط مستقیم نویسنده و مشتری را فراهم کرده است. علاوه بر این، نویسنده موظف است تا تولید محتوای متنی شما را در سه مرحله انجام دهد و بعد از پایان هر مرحله، نتیجه را بارگذاری کند. به این ترتیب، ابتدا ۳۰ درصد، سپس ۶۰ درصد و در نهایت فایل نهایی برای شما آپلود می‌شود. شما می‌توانید هر یک از این فایل‌ها را بررسی کنید و نکات موردنظرتان را اعلام کنید. نویسنده وظیفه دارد تا نکات موردنظر شما را اعمال کند , در نهایت آنچه انتظار دارید، تحویل دهد.

ترجمیک پشتیبانی آنلاین و ۲۴ساعته دارد

پشتیبانی آنلاین شبانه‌روزی، یکی از بهترین ویژگی‌های پلتفرم ترجمیک است. فرقی ندارد که در چه مرحله‌ای از ثبت سفارش قرار داده باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما هستند. کافیست با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید یا تیکت ثبت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان