پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا پنجشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی کرمان فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا پنجشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا  کرمان فردا پنجشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی کرمان فردا
صفحه اقتصاد -

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی امروز و فردا بر شدت ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه شمالی و غرب استان افزوده شده بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و ایجاد خسارت در اثر وزش باد شدید در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

هشدار هواشناسی کرمان برای احتمال جاری شدن رواناب و خسارت طوفان

امین دریافر امروز دوم آبان ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با بارش باران است. ضمن اینکه بارندگی را در مناطق شمالی و شمال غرب استان داریم.

وی با اشاره به وزش باد شدید و گرد و خاک در سطح استان کرمان، افزود: بارندگی تا بعد از ظهر پنجشنبه ادامه دارد و روز جمعه وزش باد نسبتا شدید تا شدید و وقوع گرد و خاک را خواهیم داشت.

دریافر با اشاره به اینکه از روز جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود؛ گفت: پیرو هشدار سطح زرد شماره ۳۰ و با توجه به تقویت سامانه بارشی، طی امروز و فردا بر شدت ناپایداری‌های جوی به صورت بارش باران و وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه شمالی و غرب استان افزوده شده بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و ایجاد خسارت در اثر وزش باد شدید در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد