پیش بینی وضعیت آب و هوا کردستان فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی کردستان فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا کردستان فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا کردستان  فردا سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی کردستان فردا
صفحه اقتصاد -

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از بعدازظهر امروز رگبار باران و رعد و برق آسمان استان را فرا می‌گیرد.

علی پناهی روز دوشنبه اظهار کرد: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، برای امروز دوشنبه پوشش ابر و وزش باد پیش بینی می شود و احتمال وقوع بارش های پراکنده در بخش هایی از شمال استان وجود دارد.

وی افزود: از عصر سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه شرایط برای رشد ابر، وزش گاهی شدید باد و وقوع رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق در سطح استان فراهم است و در ارتفاعات و گردنه‌ها با توجه به سردی هوا بارش برف دور از انتظار نیست.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان اضافه کرد: در روز جمعه آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین امروز دمای بیشنیه بطور میانگین چهار تا پنج درجه کاهش می یابد و صبح فردا دمای کمینه در غالب نواحی استان زیرصفر درجه خواهد بود و کماکان سرمای هوا و شرایط یخبندان صبحگاهی تا صبح جمعه تداوم دارد.

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد