پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ | هواشناسی مشهد فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳  | هواشناسی مشهد فردا
صفحه اقتصاد -

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش قابل ملاحظه دمای هوا از امروز در این استان آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه دارد، در این مدت دمای مشهد ۱۲ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

دمای هوای مشهد ۱۲ درجه افزایش می‌یابد

زهرا مبشری‌نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازه زمانی دمای هوای روزانه در مشهد که دیروز (چهارشنبه) ۲۰ درجه سلسیوس بود به ۳۲ درجه در روز شنبه هفته آینده می‌رسد.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، دمای هوای مشهد بین ۹ تا ۲۰ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد با پنج درجه افزایش دما به ۲۵ درجه و کمینه دمای هوای مشهد با ۲ درجه افزایش به ۱۱ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: از روز یکشنبه هفته آینده روند کاهش دمای هوا در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود که این کاهش دما برای روز سه‌شنبه هفته آینده محسوس و قابل ملاحظه خواهد بود.

به گفته وی، در این مدت دمای هوای مشهد با کاهش ۱۹ درجه ای از ۳۲ به ۱۹ درجه می رسد.

مبشری نسب بیان کرد: برای امروز (پنجشنبه) تا شنبه هفته آینده، جوی به نسبت پایدار در استان خراسان رضوی حاکم خواهد بود، اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده وزش باد در استان شدت می گیرد که در نواحی مستعد وزش باد همراه با گرد و خاک، پدیده جوی غالب خواهد بود.

وی گفت: از روز دوشنبه هفته آینده نیز با افزایش ابرناکی، بارندگی در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و شهرستان‌ بردسکن با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

مبشری‌نسب ادامه داد: در این بازه زمانی، بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های تایباد و قوچان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد