وضعیت آب و هوا فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ چگونه خواهد شد؟ + هواشناسی استان ها

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا فردا دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ چگونه خواهد شد؟  + هواشناسی استان ها
صفحه اقتصاد -

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس شمال هرمزگان و جنوب و جنوب غرب کرمان خبر داد.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز (یکشنبه هجدهم شهریورماه) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس شمال هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در ارتفاعات مرکزی البرز در ساعات بعدازظهر و شب رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه این وضعیت در شمال آذربایجان غربی نیز رخ خواهد داد و در سه روز آینده در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

گودرزی گفت: آب و هوای تهران، امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود که کمینه دما نیز ۲۰ درجه سانتیگراد است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد