متقاضیان مسکن دولتی ۱۴۰۳ بخوانند / تا ۱۵ شهریورماه فرصت دارید

با توجه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، در صورتی‌که نسبت به تکمیل آورده خویش تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان اقدام نکرده‌اید، مقتضی است نسبت به تکمیل آورده تا سقف اعلامی تا تاریخ ۱۵شهریور ۱۴۰۳ اقدام کنید.

متقاضیان مسکن دولتی ۱۴۰۳ بخوانند / تا ۱۵ شهریورماه فرصت دارید
صفحه اقتصاد -

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن به آنها هشدار داد نسبت به تکمیل آورده تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان اقدام کنند.

مهلت تکمیل ثبت نام مسکن ملی

متن پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان نهضت ملی مسکن به شرح زیر است؛

«با توجه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، در صورتی‌که نسبت به تکمیل آورده خویش تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان اقدام نکرده‌اید، مقتضی است نسبت به تکمیل آورده تا سقف اعلامی تا تاریخ ۱۵شهریور ۱۴۰۳ اقدام کنید.

عدم واریز وجه در موعد مقرر موجب توقف پروژه، افزایش قیمت تمام شده و متضرر شدن متقاضیان خواهد شد. بدیهی است با توجه به امتیازبندی بر مبنای هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز در صورت تاخیر در پرداخت موارد در امتیازبندی و رتبه متقاضی لحاظ می‌شود.»

بهره‌برداری از نهضت ملی مسکن طی شهریور ۱۴۰۴

محبوب حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهریور ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری عظیم نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خواهیم بود، گفت: تکلیف قانونی استان اردبیل برای نهضت ملی مسکن ۷۹ هزار واحد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۲۴ هزار متقاضی ثبت‌نام شده در طرح نهضت ملی مسکن، ۱۰۲ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند، افزود: از این تعداد نیز ۳۷ هزار متقاضی اقدام به ثبت‌نام کرده کرده و ۲۹ هزار و ۱۲۵ متقاضی نیز واریزی ۸۰ میلیون تومان را انجام دادند.

حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در یکی از شهرک‌های جدید در حال احداث اردبیل، تصریح کرد: شهرک شهید سلیمانی اردبیل در ۶۴۵ هکتار طراحی شده که تمام اصول شهرسازی از جمله خیابان‌های عریض، فضای آموزشی و درمانی، فضای سبز مطلوب و تمامی کاربری‌های عمومی در آن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه بخشی از واحدهای این شهرک تا پایان سالجاری به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری خواهند شد، خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن تا شهریور ماه سال آتی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد