جدیدترین قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در تهرانسر / تیرماه ۱۴۰۳

مناطق غربی تهران، معمولا مناطقی هستند که در سال‌های اخیر، به دلیل ساخت‌وسازهای بسیار، جوان شده‌اند و تعداد زیادی از ساختمان‌های آن عمر چندانی ندارند. ساکنانِ آن نیز معمولا به دلیل امکاناتِ بیشتر این مناطق نسبت به سایر محله‌های تهران و خیابان‌های عریض و مراکز خدماتی و تفریحی جدیدی که در آن وجود دارد، در آن ساکن شده‌اند.

جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در تهرانسر / تیرماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

محله‌ «تهرانسر» یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های تهران است و می‌گویند بسیاری از زمین‌های این منطقه متعلق به یکی از نوادگان ناصرالدین‌شاه با نامِ «فرمانفرما» بوده که بعدتر توسط مردی با نامِ «خلیل معنوی» خریداری شده است و هنوز سندهای منقوله‌داری در این منطق وجود دارد که در آن «اراضی سلیمان خانه» درج شده است.

حالا اگر دنبالِ خرید خانه‌ای صد متری برای خرید می‌گردید و گمان می‌کنید بودجه‌تان به صد متر خانه نمی‌رسد، می‌توانید به «تهرانسر» به عنوان یک گزینه‌ی خوب فکر کنید.

یک خانه‌ی نوساز در تهرانسر که داری امکاناتی چون پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن است و از همه مهم‌تر دیوار مشترکی با واحدهای دیگر ندارد، 7 میلیارد و 800 تومان قیمت‌گذاری شده است. اگر هم بودجه‌تان کافی نیست، می‌توانید خانه را برای یک سال به مبلغ یک میلیارد تومان رهن بدهید.

خانه‌ای ده ساله اما در این منطقه  6 میلیارد و 400 میلیون تومان است. در آگهی این خانه درج شده است که خانه به شکل کامل نورگیر است و دارای تمامی امکانات و نمای سالن آن به بلواری سرسبز ختم می‌شود. این خانه به خاطر نیاز مالک به پول، زیر قیمت فروخته می‌شود.

آگهی دیگری در این منطقه می‌گوید که به خاطرِ خرید سوله توسط مالک و عجله‌ی او برای فروش واحدش، می‌خواهد خانه‌ای کلید نخورده را 8 میلیارد و 800 میلیون تومان بفروشد. این خانه نورگیر و دارای تمامی امکانات چون پارکینگ، انباری، آسانسور و … است.

اما اگر علاقه دارید ساکنِ مجمتعی باشید که امکانات هتلینگ دارد، می‌توانید با 8 میلیارد تومان واحدی در یکی از برج‌های تازه تاسیس تهرانسر بخرید و صاحب امکاناتی چون لابی مجلل، سالن اجتماعات، اتاق سلامت، سالن ورزشی و بدنسازی، مهدکودک، خشک شویی، حمام ترکی، سینما سه بعدی، کتابخانه و فضای بازی کودکان شوید.

در این برج کارواش، دستگاه خودپرداز، کافی‌شاپ و هایپر با ارسال رایگان برای ساکنین نیز وجود دارد.

از آن طرف یک خانه‌ی ویلایی سه طبقه‌ی صد متری با متراژ زمین 140 متری، 18 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه از دو طرف موقعیت دارد و دارای سه طبقه مجزا و سند تک برگ است و همسایه‌ها همگی موافق تجمیع هستند. مالک گفته است که این قیمت قابلِ گرفتن تخفیف هم هست. به نظر می‌رسد این خانه، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان