وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ | هوای این استان خنک می‌شود

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 20 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا جمعه 20 مرداد ماه 1402 | هوای این استان خنک می‌شود
صفحه اقتصاد -

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای استان از فردا بعد از ظهر روند کاهشی به خود می‌گیرد و خنک می‌شود.

مرتضی اثمری افزود: میانگین دمای خراسان رضوی در هفته آینده نسبت به این هفته چهار درجه کاهش می یابد که نواحی شمالی استان بیشترین کاهش را خواهند داشت.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته قوچان با ۱۳ و سرخس با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد بین ۲۱ تا ۳۵ درجه در نوسان بوده است. بیشینه دمای استان و شهر مشهد در هفته آینده به ترتیب ۳۷ و ۳۲ درجه خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: وزش باد نیز همچنان در استان جریان دارد که بنا بر پیش بینی ها با شدت گرفتن این پدیده، گرد و غبار میهمان نواحی جنوبی و مشهد خواهد شد.

اثمری تصریح کرد: پدیده گرد و غبار در نواحی مستعد موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود و احتمال بروز خسارت در نواحی جنوب شرقی استان دور از انتظار نیست.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد