وضعیت آب و هوا اصفهان فردا یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ | بارش‌های این استان را فرا می‌گیرد

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا اصفهان فردا یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 | بارش‌های این استان را فرا می‌گیرد
صفحه اقتصاد -

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش خفیف و پراکنده، از اواسط هفته جاری، مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رفیعی با بیان اینکه رشد ابر از فردا(یکشنبه) در استان پیش بینی می‌شود، افزود: بارش رگباری پراکنده و خفیف همراه با رعد و برق بویژه در مناطق شمالی و غربی استان از اواسط هفته قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد:این بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و موجب کاهش دما و خُنک شدن هوای استان خواهد شد.

به گفته وی، امروز همچنان وزش باد، پدیده غالب در استان خواهد بود و موجب خیزش گرد و خاک از مناطق شرقی و شمالی استان خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: بیشترین وزش باد و تُندباد لحظه‌ای شبانه‌روز گذشته در استان از اردستان با ۶۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شد و سرعت وزش باد در شهر اصفهان هم به ۴۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان ۲۹ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه خُنک‌تر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۳۸ و در خُنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: کاشان با دمای ۴۴ و فرودگاه اصفهان با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خُنکترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.​

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد