ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال

آخرین وضعیت جاده های شمال

محدودیت ترافیکی در محور چالوس

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت ترافیکی در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) خبر داد.

آخرین وضعیت جاده های شمال
صفحه اقتصاد -

اساس این اطلاعیه محدودیت تردد همه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شد.

براساس اعلام این مرکز در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل پل زنگوله تا تویر - ترافیک سنگین است همچننین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا آب اسک و محدوده‌های مشاء، شاهاندشت، بایجان و سه راهی چلاو - ترافیک سنگین است.

در آزادراه تهران – شمال محدوده تالون و حدفاصل شهرستانک تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است. در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

به گزارش صفحه اقتصاد از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد برقی» افزود: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا مکارود، در آزادراه تهران – شمال محدوده تالون و حدفاصل تونل ۱۶ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده امامزاده هاشم و حدفاصل زیار تا آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو و در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی اظهارداشت: در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل علی آباد تا رودبار، در محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود نیز ترافیک سنگین است. همچنین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل حصارک تا بهشت سکینه و در محور پاکدشت - تهران محدوده خاور شهر ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآوری کرد که محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

 

 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد