پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران فردا ۲۸ تیر ۱۴۰۲

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران فردا 28 تیر 1402 پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران فردا 28 تیر 1402
صفحه اقتصاد -

هوای مازندران در روز سه شنبه ۲۷تیرماه ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، گاهی با بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است.

هوای مازندران فردا چطوریه؟ 

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز دوشنبه ۲۶تیرماه تا یکشنبه اول مرداد ماه امسال به شرح زیر پیش بینی می‌‌شود:

هوای مازندران از سه شنبه ۲۷تیرماه ابری(در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، گاهی با بارندگی و وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین طبق اعلام هواشناسی مازندران در روز چهار‌شنبه ۲۸ تیرماه هوای استان در نیمه غربی، نیمه ابری تا ابری همراه  با رگبار پراکنده و باران و در نیمه شرقی استان، نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، درساعات بعدازظهر در مناطق غربی و ارتفاعات استان  با رشد ابر و رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

اما در روزهای جمعه تا یکشنبه ۳۰ تیرماه تا ۱ مرداد ماه امسال هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما، اما در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد