پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا یکشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ | کرمانی ها بخوانند

صفحه اقتصاد- در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا یکشنبه 14 خرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا یکشنبه 14 خرداد ماه 1402 | کرمانی ها بخوانند

صفحه اقتصاد - در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا یکشنبه 14 خرداد ماه 1402 پرداخته شده است.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان گفت: هفته جاری نیز همچون اواخر هفته گذشته شرایط ناپایداری جوی شامل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در برخی مناطق بویژه نیمه غربی، ارتفاعات مرکزی و جنوب و وزش تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک بر مناطق مختلف این استان حاکم خواهد بود.

حمیده حبیبی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته جاری احتمال جاری شدن روان‌آب، برخورد صاعقه و وقوع سیلاب‌های محلی در مناطق نیمه غربی، ارتفاعات مرکزی و جنوب استان کرمان دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: دما نیز طی این هفته در استان کرمان نوسانات شدیدی نخواهد داشت و روال ثابتی را طی خواهد کرد و می توان گفت که تغییرات محسوسی در افزایش گرمای استان نداریم.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهداد با دمای ۴۵-۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله‌زار از توابع شهرستان بردسیر با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط این استان بوده‌اند.

وی اظهار داشت: دمای کلانشهر کرمان نیز امروز در خنک ترین ساعت به ۱۷ درجه سانتیگراد رسید و در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان