داستان پرماجرای دریافت اضافهپرداخت از مشتریان توسط ایران خودرو!
ایران خودرو توضیح داد: دریافت مبالغ مازاد از مشتریان به دلیل الزامات قانونی، استانداردهای اجباری و مفاد قراردادها بوده و این مبالغ طبق قوانین به مراجع مربوطه پرداخت میشوند.

کیوان پناهی درباره موضوع دریافت مابهالتفاوت از مشتریان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این مبالغ بر اساس الزامات استانداردهای اجباری و قوانین مالیاتی تنظیم شده و مطابق با قراردادهای بین مشتریان و شرکت دریافت گردیده است.
توضیح در مورد پرداختهای اضافی ایران خودرو
او در پاسخ به پرسشهای مشتریان درباره پرداختهای اضافه اظهار داشت: با توجه به مفاد قراردادها و همچنین ابلاغ استانداردهای اجباری از سوی مراجع ذیصلاح، مشتریان ملزم به پرداخت این هزینهها هستند. در این میان، خودروساز نیز وظیفه دارد این مبلغ را جمعآوری کرده و طبق قانون به مراجع مربوطه تحویل دهد. در این فرآیند، شرکت ایرانخودرو هیچ سودی از این موضوع نمیبرد.
دلیل ارتقا موتور خودروهای پژو ۲۰۷ و مدلهای TU۵
مدیر عملیات فروش ایرانخودرو در بخش دیگری از توضیحات خود به بیان علت دریافت این مبالغ از مشتریان خودروهای پژو ۲۰۷ و مدلهایی با موتور TU۵ پرداخت و گفت: موتور این خودروها به TU۵P با تکنولوژی زمانبندی متغیر سوپاپها (VVT) ارتقا یافته که مزایای مهمی از جمله کاهش مصرف سوخت، افزایش توان و گشتاور، کاهش اصطکاک و کاهش اثرات زیستمحیطی را به همراه داشته است.
تاکید بر عدم افزایش قیمت برای سورن
پناهی در ادامه صحبتهای خود به موضوع قیمت خودروی سورن اشاره کرده و تصریح کرد که ایرانخودرو هیچ افزایش قیمتی در مورد این خودرو اعمال نکرده است. وی توضیح داد که مبلغ دریافتی تنها مربوط به مالیات سبز (طبق ماده ۲۸) برای سورن پلاس دوگانهسوز بوده است.
نظر شما