ثبت بیش از ۳۰۱ هزار تماس در سامانه ۰۹۶۲۹ طی نوروز ۱۴۰۴
سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹، در بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۵ فروردین سال نو به صورت شبانهروزی فعال بود و تعداد ۳۰۱ هزار و ۳۳۷ تماس از سوی هموطنان را دریافت و ثبت کرد.

بیشترین تماسهای دریافتی به ترتیب مربوط به اطلاعات گردشگری با بیش از ۷۸ هزار تماس، اطلاعات اماکن اقامتی با حدود ۷۳ هزار تماس و اطلاعات راهها با بیش از ۴۸ هزار تماس بوده است.
همچنین تماسهایی در حوزه وضعیت آبوهوا، صدور اسناد و مدارک بینالمللی رانندگی و خودرو و خدمات امداد خودرو نیز دریافت شد که به ترتیب ۴۵ هزار، ۳۰ هزار و بیش از ۶ هزار تماس را شامل میشود.
در مجموع یک هزار و ۳۷۹ شکایت در طول این بازه زمانی به ثبت رسید که بیشترین آن به ترتیب مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، اماکن اقامتی، سرویسهای بهداشتی و ارائهدهندگان کالا و خدمات بوده است.
شکایاتی نیز در زمینه اماکن گردشگری، اماکن پذیرایی، پایانههای مسافربری و سایر حوزهها بوده و در همین مدت، بیش از ۱۷ هزار مورد پیگیری شکایت و بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد پاسخ به شکایات نیز در این سامانه ثبت شده است.
سامانه ۰۹۶۲۹ همچنان به عنوان یکی از اصلیترین مجاری ارتباطی میان مردم و دستگاههای خدمات سفر، نقش مهمی در اطلاعرسانی، پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و شکایات مسافران ایفا میکند.
نظر شما