برتری ایساکو در شاخص رضایت مشتریان خدمات پس از فروش کشور
طبق آخرین ارزیابی شرکت ISQI، ایساکو در تابستان سال ۱۴۰۳ موفق شد با کسب امتیاز ۸۰۹ در شاخص رضایت مشتریان، بار دیگر جایگاه خود را بهعنوان برترین شرکت حوزه خدمات پس از فروش خودرو در کشور تثبیت کند.

شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ارزیابی حاصل از نظرسنجی مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نیابت از وزارت صمت و با معیارهای بازنگری چهارم صورت گرفته و در راستای قانون حمایت از مصرف کننده است، توانست ۲۳ واحد بالاتر از «متوسط صنعت» کشور قرار گیرد.
ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته به صورت مستمر در ماههای متوالی این امتیاز را افزایش دهد؛ به نحوی که امتیاز ۸۰۷ خود را فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در پایان شهریور ماه به عدد ۸۱۲ رساند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخ صنعت خودروی کشور به خود اختصاص داد و در عین حال با میانگین امتیاز ۸۰۹ در تابستان سال جاری توانست، ۲۳ امتیاز نیز بالاتر از متوسط خط صنعت بایستد.
نظر شما