طرح تعویض محصولات کرمان موتور در پلتفرم سیگما

صنعت خودروسازی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و هر روز ماشین‌های مدرن و با ظاهر جذاب‌تر، تجهیزات بیشتر و کیفیت بالایی ساخته می‌شوند. ولی هر چه خودرو مدرن‌تر باشد، می‌بایست بهای بیشتری برای مالکیت آن پرداخت.

طرح تعویض محصولات کرمان موتور در پلتفرم سیگما
صفحه اقتصاد -

صنعت خودروسازی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و هر روز ماشین‌های مدرن و با ظاهر جذاب‌تر، تجهیزات بیشتر و کیفیت بالایی ساخته می‌شوند. ولی هر چه خودرو مدرن‌تر باشد، می‌بایست بهای بیشتری برای مالکیت آن پرداخت. ولی آیا این واقعیت بدین معنی است که مشتریان با بودجه محدود هرگز نمی‌توانند لذت سواری با ماشین‌های جدید را تجربه کنند؟ 

اگرچه به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، بازار خودرو کشور تنوع چندانی ندارد، ولی بازهم خودروهای مدرن با ظاهر شیک، تجهیزات فراوان و کیفیت ساخت بالا در آن یافت می‌شوند. کرمان موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان و مونتاژکاران باتجربه و پرسابقه ایرانی با شناخت کامل سلیقه مشتریان و نیاز آن‌ها، در تلاش است تا مدرن‌ترین خودروها با پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز را وارد کشور کرده و آن‌ها را در دسترس متقاضیان قرار دهد. 

کرمان موتور همچنین در راستای افزایش رضایت و رفاه حال خریداران، پلتفرم سیگما را راه‌اندازی کرده که به ساده‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و بی‌دردسرترین شیوه ممکن به مشتریان وفادار این شرکت اجازه می‌دهد صاحب خودروهای جدید و مدرن کرمان موتور شوند. 

پلتفرم سیگما چیست و با چه هدف ساخته شد؟

در بحبوحه ظهور پلتفرم‌های آنلاین معاملات خودرو از برندهای مختلف، کرمان موتور سفارش ساخت یک پلتفرم اختصاصی را به شرکت مانا داد. شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ یا همان مانا به عنوان زیرمجموعه کرمان موتور با هدف ایجاد بستری مجزا برای خرید و فروش محصولات این شرکت ، پلتفرم سیگما را راه‌اندازی کرد. 

سیگما به مالکین و مشتریان خودروهای متعلق به برندهای تحت پوشش کرمان موتور اجازه می‌دهد تا ضمن کسب اطلاعات درباره محصولات مختلف و جدید، به خرید و فروش ماشین‌های نو و کارکرده بپردازند. آن‌ها می‌توانند خودروی کرمان موتوری خود را با منصفانه ترین مبلغ ممکن به فروش برسانند، خودروی کرمان موتوری دلخواه خود را به صورت نو یا کارکرده با شفاف‌ترین و ساده روش ممکن خریداری کنند، و یا خودروی کرمان موتوری خود را با مدل دیگری تعویض نمایند. سیگما یک پلتفرم تمام‌عیار برای مشتریان کرمان موتور است که آسودگی خاطر و آینده‌ای امن را برای آن‌ها رقم می‌زند. 

به چه دلیل باید از پلتفرم سیگما استفاده کرد؟

سیگما، مرجع اختصاصی معاملات آنلاین خودروهای کرمان موتور است که خدمات جامعی را در دسترس مشتریان و متقاضیان محصولات این شرکت قرار می‌دهد. خرید و فروش و تعویض خودروهای کارشناسی شده با تعیین قیمت منصفانه و امکان خرید اعتباری خودرو حتی کارکرده با نقد شوندگی سریع با شفاف‌ترین شیوه ممکن و ردیابی تمام هزینه‌ها، اشتراک قراردادها با سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان مالیات و همین‌طور کسب اطلاعات و مشاهده خودروهای جدید مونتاژی و وارداتی کرمان موتور مزایای اصلی استفاده از پلتفرم سیگما هستند. 

دسترسی به سابقه خودرو، کارشناسی دقیق و پشتیبانی خرید برای متقاضیان از یک طرف، و فروش بی‌دغدغه، نقدشوندگی سریع و نقل و انتقال ایمن برای فروشندگان از طرف دیگر، سیگما را به یک پلتفرم ایده‌آل برای مشتریان کرمان موتور تبدیل کرده و نیاز آن‌ها به استفاده از هر واسط دیگر در معامله خودرو را برطرف می‌کند. 

روش‌های دسترسی به سیگما چگونه است؟

اگرچه سیگما با هدف ارائه سرویس‌های آنلاین و غیرحضوری به مشتریانراه‌اندازی شده، ولی در حال حاضر دارای چندین شعبه فیزیکی برای انجام امور است. به بیان بهتر، سیگما هم به روش اینترنتی و هم به روش حضوری در دسترس مشتریان قرار دارد. 

با مراجعه به سایت sigmatec.ir می‌توان از خدمات ارائه‌شده در این پلتفرم استفاده کرد. سیگما همچنین روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS نیز توسعه پیدا کرده و به صورت یک اپلیکیشن انحصاری درآمده که از طریق وب‌سایت اصلی سیگما و همین‌طور کافه بازار، سیب اپ و سیبچه قابل دانلود و استفاده است. 

سیگما علاوه بر تهران، همچنین یک شعبه حضوری برای ارائه خدمات دارد که در شیراز است. البته در آینده نزدیک و با کمک گرفتن از نمایندگی‌های مختلف، تعداد شعب فیزیکی سیگما در سرتاسر کشور افزایش می‌یابد.

کدام سرویس سیگما از همه پرطرفدارتر است؟

سیگما خدمات متعددی را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر مشتری مایل به فروش ماشین خود باشد، تیم حرفه‌ای سیگما پس از کارشناسی، قیمتی را برای خودرو پیشنهاد می‌دهند. در صورت موافقت، ماشین در پلتفرم سیگما قرار می‌گیرد تا به فروش رسد.

اگر کاربر سیگما به دنبال خرید خودرو نو یا کارکرده باشد، می‌تواند از کارشناسان باحوصله، باتجربه و کاردان سیگما مشورت کرده و متناسب با بودجه خود، بهترین گزینه را از بین آگهی‌های فروش متعدد انتخاب کند. تمامی مراحل نقل و انتقال و تنظیم سند با همراهی سیگما انجام می‌شوند تا فروشنده و مالک با خیالی آسوده معامله ماشین را انجام دهند. 

ولی در حال حاضر طرح تعویض خودروهای دست‌دوم با مدل‌های صفرکیلومترشماره گذاری شده یا دست‌دوم دیگر، از باقی سرویس‌های سیگما پرطرفدارتر است. در این طرح، مشتری می‌تواند ماشین کارکرده کرمان موتوری خود را به شرط پرداخت مابه‌التفاوت قیمت، با ماشین نو و دست‌اول یا خودروی دست‌دوم کرمان موتوری دیگری عوض کند. این طرح دارای شرایط ویژه با تسهیلات بانکی است که به طور مستقیم روی محبوبیت آن تأثیر می‌گذارد؟

طرح تعویض محصولات کرمان موتور در پلتفرم سیگما مخصوص چه افرادی است؟

متقاضیان خرید خودروهای کارکرده JAC‌ و KMC و همین‌طور مالکان خودروهای متعلق به این دو برند انحصاری کرمان موتور می‌توانند در طرح فروش ویژه با تسهیلات شرکت کنند. به بیان بهتر، شرط شرکت در این طرح، داشتن خودروی جک یا کی‌ام‌سی یا تمایل به خرید خودروی دست‌دوم از این دو برند است. 

تعویض محصولات کرمان موتور در سیگما چگونه انجام می‌شود؟

فرض کنید مالک خودروی کی‌ام‌سی یا جک هستید و می‌خواهید ماشین فعلی خود را با مدل صفر کیلومتر شماره گذاری شده یا دست‌دوم دیگری عوض کنید. فرایند تعویض خودرو در سیگما به روش زیر انجام می‌شود.

ابتدا کارشناسان سیگما به بررسی وضعیت خودروی شما پرداخته و قیمتی منصفانه را پیشنهاد می‌دهند. در صورت قبول قیمت، سیگما مسئولیت فروش خودروی شما را بر عهده می‌گیرد. مبلغ فروش خودرو نزد سیگما به امانت می‌ماند و دو انتخاب پیش روی مشتری گذاشته می‌شود؛ خرید خودرو صفرکیلومتر یا خرید خودرو دست‌دوم.  

در صورت انتخاب خودرو صفرکیلومتر، ابتدا قیمت خودروی نو از مبلغی که نزد سیگما به امانت گذاشته‌شده، کسر شده و مبلغی به عنوان مابه‌التفاوت پول به مشتری اعلام می‌شود. مشتری با پرداخت مابه‌التفاوت پول به شرکت مانا، صاحب خودروی نو و دست‌اول می‌شود. به بیان ساده‌تر، مشتری خودروی دست‌دوم خود را با پرداخت مبلغی مشخص، با ماشین نو و صفرکیلومتر عوض می‌کند. 

در صورت انتخاب خودرو دست‌دوم، مجددا مبلغی که نزد سیگما به امانت است، از مبلغ خودروی دست‌دوم کسر شده و مشتری با پرداخت این مابه‌التفاوت پول، مالک خودروی دست‌دوم جدید می‌شود. یعنی مشتری خودرو کارکرده خود را با پرداخت مبلغی مشخص، به ماشین دست‌دوم دیگری تبدیل می‌کند. 

مشتری مشمول شرابط تعویض، خواه به دنبال ماشین صفرکیلومتر باشد، خواه دست‌دوم، می‌تواند از تسهیلات بانکی قابل‌توجه سیگما استفاده کند. 

تسهیلات طرح تعویض محصولات کرمان موتور در سیگما چگونه است؟

طرح تعویض خودروهای کرمان موتور با امکان دریافت تسهیلات بانکی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان همراه است. مهم‌تر اینکه برخلاف سایر طرح‌های تسهیلاتی که در آن سند خودرو تا زمان تسویه‌حساب نزد شرکت باقی می‌ماند، شرکت‌کنندگان طرح تعویض محصولات کرمان موتور می‌توانندماشین جدید خود را به همراه سند تحویل بگیرند. 

در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات بانکی ۳۰۰ میلیون تومانی، خریدار خودرو کارکرده می‌بایست مابه‌التفاوت قیمت خودرو با احتساب مبلغ وام را به حساب شرکت مانا واریز کند. 

برای افرادی که مایل به تعویض ماشین هستند، نیز ابتدا قیمت خودروی تعویضی آن‌ها با مبلغ وام جمع شده و از کل قیمت خودروی موردنظر کسر می‌شود. مبلغی که باقی می‌ماند به عنوان مابه‌التفاوت به حساب شرکت مانا واریز می‌شود. 

دریافت تسهیلات به چه مدارکی احتیاج دارد؟

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات هستند، می‌بایست توانایی بازپرداخت تسهیلات را از طریق ارائه مستندات به بانک ثابت کنند. عدم بدهی معوق در سیستم بانکی، عدم وجود چک بازگشتی و دو نفر ضامن واجد شرایط، جزو ملزومات دریافت تسهیلات هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۷۷۱۹۶۳۳۲ و ۰۲۱۷۷۰۹۲۵۶۹ تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد