امشب سامانه واردات خودرو جانبازان بسته می شود

سامانه یکپارچه ثبت سفارش واردات خودرو برای جانبازان از روز شنبه ۱۰ شهریور ماه به مدت ۱۰ روز کاری فعال شد. براین اساس ثبت‌نام‌ خودروی جانبازان، پایان امشب (دوشنبه ۱۹ شهریورماه) به اتمام خواهد رسید.

امشب سامانه واردات خودرو جانبازان بسته می شود
صفحه اقتصاد -

از روز شنبه هفته گذشته (۱۰ شهریورماه)، ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای جانبازان مشمول آغاز شد که براساس آن، جانبازان  می‌توانستند به منظور ثبت سفارش واردات خودرو توسط شرکت‌های واردکننده به آدرس الکترونیکی janbazan.saleauto.ir مراجعه کنند.

جانبازان برای انتخاب ۵ اولویت به سامانه خودروی جانبازان مراجعه کنند

 از آنجایی که تعداد قابل توجهی از جانبازان در فراخوان قبلی از روش واردات خودرو توسط شرکت­‌های واردکننده انصراف دادند، فرصت  مجددی برای همه جانبازان فراهم شد تا جانبازانی که قصد واردات خودرو از مسیر شرکت های واردکننده دارند دوباره این راه را برگزینند.

فهرست خودروهای جانبازانی به روز شد

با توجه به تغییر فهرست خودروهای اعلامی توسط شرکت­‌ها از لحاظ سال ساخت، مدل و نوع خودرو و عرضه خودروهای جدید از طرف شرکت‌های وارد کننده خودرو، شایسته است در این مرحله پس از  انتخاب مجدد خودرو، فهرست اسامی مشمولان واردات خودرو به همراه نوع خودرو انتخابی جهت عقد قرارداد و انجام فرآیند ثبت سفارش، اخذ مجوزهای مورد نیاز، پیگیری ارز تخصیصی به شرکت­‌های طرف قرارداد اعلام خواهد شد.

آخرین مهلت برای ثبت ۵ اولویت خودرو

سامانه یکپارچه خودروی جانبازان از روز ۱۰ /۰۶ /۱۴۰۳ شروع و به مدت ۱۰ روز کاری برای عزیزان جانباز بازگشایی شد. بنابراین امروز آخرین مهلت انتخاب روش و خودرو برای واردات در سامانه برای جانبازان است. 

برای مشمولان واردات خودرو ۵ الویت انتخاب خودرو در نظر گرفته شده است.

با توجه به محدودیت در کف و سقف تعداد برخی از خودروها، پیشنهاد می­گردد در صورت عدم انتخاب اولویتهای خودرو موضوع تخصیص خودرو به صورت سیستمی صورت خواهد پذیرفت. 

ارزش خودرو های انتخابی معادل ارزش FOB  می باشد. 

بدیهی‌ست پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه ، انتخاب و تخصیص خودرو  به مدت ۳ روز براساس محدودیت های تولید و تامین برخی از انواع خودرو ها یکی از الو یت های انتخابی تخصیص داده شده و جزئیات سفارش برای جانبازان قابل روئیت خواهد بود. 

با توجه به مفاد بند ۵  اطلاعیه چنانچه انتخاب سیستمی اولو یت ها مورد رضایت جانبازان معزز نباشد، در اینصورت جانبازان می توانند از طرح واردات توسط شرکتها انصراف داده و گزینه واردات توسط شخص حقیقی ( شخص جانباز) را انتخاب نمایند .

جانبازان معزز پس از انتخاب و تخصیص خودرو جهت عقد قرارداد و ادامه فرآیند ثبت سفارش به شرکت های وارد کننده معرفی می­‌ شوند.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد