بایک X۹ بهترین کشنده سال چین شناخته شد

بر اساس آخرین ارزیابی‌ها بایک X9 به عنوان کشنده برتر سال چین اعلام شد؛ بر همین اساس این کشنده عملکردی خیره کننده داشته است به طوری در شاخص‌های مصرف بهینه سوخت، امنیت، تجربه رانندگی و طراحی در مقایسه با سایر کامیون‌ها و کشنده‌های نمره بالاتری کسب کرده است.

بایک X9 بهترین کشنده سال چین شناخته شد
صفحه اقتصاد -

ساخت خودروهای تجاری در چین رقابتی بوده و این کشور به دلیل تقاضای بالای جابجایی بارهای صنعتی، تجربه خوبی در ساخت کشنده‌های قدرتمند دارد. تنها در سال 2022 در کشور چین دو میلیون و 324 هزار خودروی تجاری تولید شده است که نشان دهنده سطح بالای رقابت در تولید تجاری‌ها در این سرزمین صنعتی است.

کشور چین با حرکت در مسیر توسعه صنایع سنگین و سبک خود، تجارب ارزشمندی در ناوگان خودروهای تجاری بدست آورده است؛ رشد اقتصادی چین و پهناوری این سرزمین و همینطور ارسال بار به سراسر دنیا موجب شده تا چین بتواند در ساخت خودروهای تجاری نیز مهارت کافی را بدست آورد به نحوی که این روزها شرکت‌های تجاری ساز چینی با سازندگان مطرح تجاری در سطح جهان پروژه‌های مشترک تعریف کرده‌اند.

کشنده پرقدرت X9 جزو محصولات کارآمد این شرکت است که توانایی رقابت با کشنده‌های اروپایی را دارد. این کشنده در قسمت قوای محرکه از موتور 13لیتری با توان 560 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن متر در کنار گیربکس اتوماتیک 12سرعته با برند ZF به همراه ریتارد هیدرولیکی 5 مرحله برخوردار است.

در آخرین ارزیابی برترین کشنده سال چین، بایک X9 موفق به کسب نمره بالایی در شاخص‌های امنیتی شده است. این کشنده علاوه بر قوای محرکه پرقدرت، امکانات رفاهی بسیار زیادی دارا است و ایمنی بالایی در اختیار راننده قرار می‌دهد. سیستم کنترل کروز کنترل تطبیقی و سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم روشنایی اتوماتیک، ترمز پارک برقی و سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل حرکت از بین خطوط، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم پایش باد تایر و سیستم تعلیق بادی با امکان تنظیم ارتفاع در کنار دوربین 360 درجه و سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به تلفن همراه تنها بخشی از امکانات کشنده قدرتمند X9 است.

برخی امکانات X9 نظیر کروز کنترل تطبیقی یک نوآوری در ناوگان حمل و نقل ایران محسوب می‌شود. به تعبیری دیگر با ورود X9 برای اولین بار است که خودروهای تجاری کشنده در ایران با این فناوری در جاده‌ها تردد می‌کنند. این قابلیت در کنار انواع ترمزهای اضطراری و سیستم‌های هشدار دهنده، محیط شغلی امنی را برای رانندگان تجاری فراهم می‌آورد.

از سویی دیگر بهمن دیزل به عنوان شرکت وارد کننده این کشنده تصمیم دارد با اضافه کردن امکاناتی نظیر مایکرویو رفاه رانندگان تجاری را به بالاترین سطح ممکن برساند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان