توسط زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت

ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد

طبق جدیدترین ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ایساکو با کسب امتیاز ۸۶.۷ برای چهاردهمین سال متوالی با کسب بالاترین امتیازات در تمام شاخص‌ها، مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را به خود اختصاص داد.

ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد
صفحه اقتصاد -

صفحه اقتصاد - طبق جدیدترین ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ایساکو با کسب امتیاز ۸۶.۷ برای چهاردهمین سال متوالی با کسب بالاترین امتیازات در تمام شاخص‌ها، مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را به خود اختصاص داد.

ایساکو بار دیگر موفق شد با کسب بالاترین امتیاز ارزیابی وزارت صمت از خدمات پس از فروش حوزه خودرو، افتخار ارایه خدمات برتر به مشتریان را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، این شرکت در حالی در چهارده سال گذشته همواره در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز را کسب کرد که با بهبود مستمر در تمام شاخص‌ها و انجام اقدامات اصلاحی مطابق با نیاز مشتریان، در سال گذشته موفق شده بود، «رتبه یک» این عرصه را که تا آن زمان هیچ شرکتی موفق به کسب آن نشده بود، از آن خود کند و امسال نیز با حفظ تمام برتری‌های پیشین خود، برای دومین بار با کسب سه ستاره کامل در ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همچنان در جایگاه رتبه یکی‌ها صدرنشین باشد.

برآیند امتیاز شرکت ایساکو در ارزیابی فرآیندها، زیرساخت‌ها و عملکرد، مطابق بازنگری چهار ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش که نشات گرفته از قانون حمایت از مصرف کننده است، برابر با ۸۶.۷ بوده و این امتیاز ۳۵ درصد بالاتر از متوسط خط صنعت و همچنین فراتر از تمامی شرکت‌ها در زمینه خدمات پس از فروش خودرو بوده است.

لازم به ذکر است، بیش ترین رشد شرکت اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ارزیابی بازنگری چهار ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در بخش ارزیابی نمایندگی‌ها و رضایت مشتریان بوده، همچنین علاوه بر افزایش امتیاز شاخص رضایت مشتریان، شاخص رضایت نمایندگی‌های مجاز نیز از پشتیبانی این شرکت در تحقق خواسته‌های مشتریان افزایش یافته است.

این موفقیت در حالی به دست آمد که مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو علاوه بر تاکید بر تلاش در مسیر ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، نگاه ویژه‌ای بر حمایت‌های فنی و مدیریتی از نمایندگی‌های مجاز به منظور تسهیل در چرخه خدمت‌رسانی به مشتریان داشته است. دورنمای این تاکید نیز بر این منطق استوار بود که هر چه میزان رضایت نمایندگی‌ها از سهولت اجرای فرآیندها در شرکت مادر بالاتر باشد، خدمات مناسبت‌تر و با کیفیت‌تری به مشتریان نهایی مجموعه ارایه می‌شود و این چرخه باعث رشد کلی رضایت مشتریان خواهد شد و کسب امتیاز ۸۳ در این شاخص (DSI) نیز موید تلاش موفق ایساکو در این مسیر است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه