مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن:

آخرین فروش محصولات تجاری بهمن در بورس کالا رضایت بخش بود

صفحه اقتصاد - عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند. وی در پاسخ به این سوال

آخرین فروش محصولات تجاری بهمن در بورس کالا رضایت بخش بود

صفحه اقتصاد - عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند. وی در پاسخ به این سوال که «چرا در این نوبت عرضه خودرو در بورس کالا از شدت تقاضا کاسته شد؟» گفت: با تجربه اخیر در بورس کالا، نظر کارشناسان تایید شد که بارها گفته‌اند بورس کالا در سریع‌ترین زمان قیمت خودرو را به تعادل می‌رساند و این مساله اتفاق افتاد و خودروهای تجاری با قیمتی متناسب و منطقی به فروش رسید.

در آخرین نوبت فروش محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا که ۱۲ اردیبهشت انجام شد، محصولات فاو ۴۲۰ (سیبا موتور)، امپاورBD۵۰۰ و کامیون فورس ۶تن کابین خوابدار و بدون کابین به روش بورس کالا به فروش رفت. در این عرضه تمامی متقاضیان خرید محصولات بهمن دیزل موفق شدند محصولات تجاری خود را خریداری کنند.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن ضمن ابراز رضایت در خصوص دور شدن هیجانات از بازار خودرو گفت: خودرو در سالیان گذشته به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل و بازار نسبت به آن واکنشی شده است که این هیجانات و التهامات به مشتریان واقعی و مصرف کنندگان نهایی لطمه وارد می کند. مارکلایی یادآور شد: اما معامله این محصولات در بورس کالا، رفته رفته هیجان و التهاب را از این بازار گرفت به طوری که در آخرین نوبت فروش محصولات تجاری گروه بهمن، مصرف کننده واقعی نزدیک به قیمت تعیین شده به محصول دست پیدا کرد.

وی در همین رابطه گفت: در این نوبت از عرضه در بورس کالا، تمامی محصولات عرضه شده فروش رفت و هیچ محصولی بدون تقاضا نماند. نسبت عرضه و تقاضا برای محصولات بهمن دیزل، فورس کابین خوابدار ۱۰۵ درصد و ۲۴۹درصد و برای فورس بدون خواب ۱۰۰درصد و کشنده امپاور ۱۰۱ درصد بوده است.

مارکلایی با تاکید بر اینکه استمرار عرضه در بورس کالا سبب منطقی شدن حجم تقاضا در این روش فروش شده است، گفت: خوشبختانه بازار آرام شده و امیدواریم این فضا تداوم داشته باشد. در فضای آرام، میزان عرضه و تقاضا واقعی می‌شود و تقاضاهای کاذب حذف می‌شوند. بنابراین خودروسازان می‌توانند بر اساس نیاز واقعی بازار، برنامه‌های آتی و درازمدت تولید خود را برنامه ریزی کنند.

وی در همین رابطه افزود: در گروه بهمن سعی می شود تا محصول به دست مشتری واقعی برسد و اصل حفظ رضایتمندی مشتری است. استراتژی بهمن معرفی محصولات متنوع با کیفیت و به روز دنیا است. بنابراین گروه بهمن متناسب با تقاضای بازار به مشتریان خود پاسخ می‌دهد.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن یادآور شد: سیاست گروه بهمن، همواره قیمت گذاری منصفانه است به طوریکه گروه بهمن در مقایسه با محصولات مشابه قیمت پایین‌تری را اعلام می‌کند، هرچند پیش از این برخی از هیجانات و التهابات منجر به این می‌‎شد که خریدار واقعی محصول، هزینه بیشتری را بپردازد که با این سیاست تلاش می شود هزینه متناسب پرداخت گردد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه