زنم را با... گرفتم | فریبا را درون گونی انداختم ...

در این خبر به جزئیات یک قتل پرداخته شده است.

زنم را با... گرفتم | فریبا را درون گونی انداختم ...
صفحه اقتصاد -

مردی که همسرش را به دلیل مسایل ناموسی به قتل رسانده بود جسدش را نیز آتش زد و با نقطه زنی تلفن همراهش دستش در این جنایت رو شد.

متهم که ادعا کرده بود قتلی در کار نبود، به قضات گفت جسم نیمه‌جان زن جوان به نام فریبا را در گونی به بیابان انداخته و نمی‌داند چه کسی او را آتش زده است.

برای معاینه فنی در جاده اسلامشهر می‌رفتم که فریبا را دیدم. او به‌ زور سوار ماشین من شد و بعد هم گفت اجازه نمی‌دهد رابطه را قطع کنم. ما سر این موضوع جر‌و‌بحث کردیم. فریبا را از ماشین پیاده کردم و دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی برای او افتاد.

در نهایت، قضات برای متهم رأی قصاص صادر کردند. این رأی مورد اعتراض متهم قرار گرفت و دیوان عالی کشور نیز اعتراض را قبول کرد.

در جلسه رسیدگی مجدد به این پرونده یک بار دیگر اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

وقتی نوبت به متهم رسید او ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: من فریبا را نکشتم فقط او را داخل گونی انداختم و بعد هم در بیابان‌های اطراف که زباله زیادی بود، رها کردم.

متهم گفت: وقتی جروبحث کردیم فریبا را هل دادم و او بیهوش شد. بعد جسم نیمه‌جانش را داخل گونی کردم و در زباله‌ها رها کردم. اصلاً او را نسوزاندم و قتل هم نکردم.

با پایان جلسه دادگاه قضات متهم را به قصاص و او را به خاطر آتش زدن جسد به پرداخت دیه محکوم کردند. با تایید حکم قصاص این مرد در دیوان عالی کشور، شمارش معکوس برای قصاص آغاز شد.

منبع: ۹ صبح
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان