آخرین خبر از وضعیت سه جوان مفقود در ارتفاعات مشگین شهر امروز ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲

هشتمین روز عملیات جستجو و نجات سه جوان مفقود شده توسط جمعیت هلال احمر و هیات کوهنوردی شهرستان مشگین شهر آغاز شد.

آخرین خبر از وضعیت سه جوان مفقود در ارتفاعات مشگین شهر امروز ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

هشتمین روز جستجو جو و نجات سه جوان مشگین شهری در ارتفاعات مشگین غربی در حالی آغاز شد که جست و جو و نجات این افراد روز گذشته از سمت سراب متوقف شد.

شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر با تشریح اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر گفت: بر اساس دستور و هماهنگی استاندار اردبیل بالگرد جمعیت هلال احمر روز سه شنبه در منطقه صائین شهرستان نیر به پرواز درآمد و عملیات جست و جوی هوایی در منطقه ادامه یافت.

وی ادامه داد: همزمان تیم جست و جوی زمینی هلال احمر استان آذربایجان شرقی هم مختصات منطقه ای که خانواده مفقودین ارائه کرده بودند را بررسی کرد اما با وجود وضعیت نامساعد جوی این عملیات موفقیت آمیز نبود و اثری از این سه مفقود پیدا نشد.

محمدی با بیان اینکه بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی عملیات جست و جو از سمت این استان پایان یافته است،ادامه داد: همزمان تیم های هلال احمر استان اردبیل و شهرستان مشگین شهر در مناطقی که احتمال حضور این افراد وجود داشت را جست و جو کردند اما اثری از این افراد. پیدا نشد.

وی با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مدیریت بحران مشگین شهر که با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد، گفت: در این جلسه تمام ابعاد موضوع بررسی و مقرر شد سه منطقه دیگر که احتمال وجود این افراد وجود دارد بررسی شود.

محمدی ضمن قدردانی از شهروندان و فعالان فضای مجازی و رسانه ای خواست از بازنشر هرگونه اخبار بی اساس خودداری کنند و اخبار درست را از مراجع صحیح دریافت کنند.

فرماندار مشگین شهر همچنین گفت:کسانی که قصد کمک به عملیات جست و جو برای این افراد دارند حتما با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان و جمعیت هلال احمر اقدام کنند چرا که هر گونه اقدام خودجوش ممکن است منجر به بروز مشکلات جدید شده و جان خود این افراد را به خطر بیندازد.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    بعدهشت روزهنوزپیدانشدن...خدابه خونوادشون صبربده

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد