معرفی ۵ رستوران سودآور برای خرید در کانادا

ما در این مطلب با بررسی دقیق منابع معتبری پنج رستوران سودآور برای خرید در کانادا را به شما معرفی‌ و برخی نکات تکمیلی درمورد این روش مهاجرتی را مطرح می‌کنیم.

معرفی ۵ رستوران سودآور برای خرید در کانادا
صفحه اقتصاد -

شاید برای بسیاری از شما عزیزان که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، عجیب باشد که بدانید اخذ اقامت از طریق خرید رستوران در کانادا کاملا امکان‌پذیر است. اگر هم از این روش اطلاع داشته باشید، احتمالا برای پیدا کردن رستوران‌های سودآور کانادا که آماده فروش یا اجاره هستند، نیاز به کمک دارید. ما در این مطلب با بررسی دقیق منابع معتبری همچون سایت canada.businessesforsale.com  پنج رستوران سودآور برای خرید در کانادا را به شما معرفی‌ و برخی نکات تکمیلی درمورد این روش مهاجرتی را مطرح می‌کنیم. با ما همراه باشید.

یک: رستوران و بار موفق در ساسکاچوان برای فروش

این رستوران و بار در ایالت ساسکاچوان کانادا و در نزدیکی 3 هتل واقع شده است و با فروشگاه‌های والمارت (Walmart) و رونا (Rona) نیز فاصله بسیار کمی دارد. این رستوران در حال حاضر علاوه بر مشتریان روزانه، از ارائه خدمات پذیرایی (کیترینگ) برای انواع رویدادها و برنامه‌ها سود می‌برد. همچنین مجهز به سیستم تحویل (Delivery) پیشرفته است. تهیه گوشت گاو  برای ساسکاچوان و آلبرتا، این رستوران را در موقعیتی عالی در میان رقبا قرار می‌دهد.

راه اندازی کسب‌وکار به گونه‌ای است که خریدار می‌تواند در صورت تمایل حق امتیاز دهد. همچنین، اکثر تیم‌های هاکی WHL در اینجا توقف می‌کنند و می‌توان ایده‌های خلاقانه‌ای را برای کسب سود از این مشتریان به کار برد.

قیمت درخواستی: 1,200,000 دلار (CAD)

درآمد فروش: 2,100,000 دلار (CAD)

جریان نقدی: 1,770,000 دلار (CAD)

 

دو: رستوران خانوادگی با خدمات کامل برای فروش در انتاریو

این رستوران یک کسب‌وکار خانوادگی مستقل، بدون حق امتیاز (فرانچایز) و سودآور است که می‌توان حجم عملیات و خدمت‌رسانی فعلی آن را به راحتی ارتقا داد.

- بیش از 50 سال از تاسیس آن می‌گذرد

- قابلیت اجاره طولانی مدت دارد

- تمامی سیستم‌های لازم در محل مستقر هستند

- بازپرداخت آن در کمتر از 3 سال محقق خواهد شد

مبلغ اجاره 180000 دلار (CAD) در سال و محل اقامت شامل یک آپارتمان 3 خوابه است. با افزایش ساعات کاری، به راحتی می‌توانید فروش را بدون هیچ هزینه ثابت اضافی افزایش دهید. مالکان در حال بازنشسته شدن هستند و آموزش‌های لازم را به شما خواهند داد و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای خدمات پشتیبانی مداوم را ارائه خواهند کرد. برای کسب نتیجه مطلوب، بهتر است تجربه کاری در این صنعت را داشته باشید. مالکان برای به موفقیت رساندن مداوم کسب و کار متعهد هستند و این رستوران یک فرصت ایده آل برای کسب درآمد از طریق کسب‌وکار خانوادگی‌ست.

سه: رستوران آسیایی فیوژن و سوشی با حاشیه سود بالا در بریتیش کلمبیا

این رستوران ژاپنی و آسیایی فیوژن که یک کسب‌وکار سودآور و معتبر محسوب می‌شود، در یک شهر کوهستانی رو به رشد در بریتیش کلمبیای کانادا واقع شده است. قیمت فروش این رستوران به تازگی کاهش یافته است.

- 20 سال رشد پایدار

- 15٪ - 24٪ حاشیه سود

- مالک هر سال شخصا 350 هزار دلار سود از این تجارت کسب می‌کند

- رستوران در سالهای 2017 و 2022 به روز شده است

- بیش از 100 صندلی به همراه یک پاسیو دارد

- در میان رستوران‌های آسیایی، یکی از بالاترین امتیازها را دارد

اجاره این رستوران معادل 90,000 دلار (CAD) در سال و دارای ظرفیت 64 مهمان در قسمت غذاخوری اصلی، 40 مهمان در پاسیو و اتاق غذاخوری خصوصی است. تجهیزات پیشرفته در سراسر رستوران، نورپردازی مناسب و کارکنان مجرب باعث شده تا این رستوران به مدت 12 سال جایزه برای "بهترین فضای ناهارخوری عصر" را دریافت کند.

قیمت درخواستی: 849,997 دلار (CAD)

درآمد فروش: 1,810,000 دلار (CAD)

جریان نقدی: $373,000 (CAD)

چهار: رستوران سودآور در جنوب غربی انتاریو

این کسب‌وکار فقط یک رستوران ناهار خوری استثنایی نیست، بلکه یک برند است. این رستوران، از سال 2018 به صورت مستقل فعالیت می‌کند. پاندمی ویروس کرونا را پشت سر گذاشته و اکنون در حال رونق است؛ بسیار سودآور، بدون هزینه فرانچایز، اجاره طولانی‌مدت، کارکنان آموزش‌دیده در آشپزخانه، بیش از 200 صندلی و فضای زیادی برای رشد و افزایش فروش.

مبلغ اجاره این رستوران معادل 120,000 دلار (CAD) در سال بوده و در یک خیابان بسیار شلوغ، در یک گذرگاه بزرگ واقع در یک استریپ پلازا (Strip Plaza: راسته متشکل از انواع مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در کنار هم که یک پیاده‌روی بزرگ دارد) واقع شده است.

  • دلایل فروش: مالک در حال بازنشستگی است
  • ساعات کار: ساعات کاری معمول
  • پرسنل: 25 کارمند
  • سال تاسیس: 2018
  • قیمت درخواستی: 1,000,000 دلار (CAD)
  • درآمد فروش: 1,446,558 دلار (CAD)
  • جریان نقدی: $320,000 (CAD)

 

پنج: رستوران ایتالیایی با خدمات کامل در کبک

22222

این کسب و کار یک فرصت عالی‌ست برای اینکه یک رستوران ایتالیایی با خدمات کامل، دارای مجوز، سالن استراحت و سایر امکانات در یکی از بهترین مکان‌های مرکز شهر مونترال داشته باشید. لوکیشن این رستوران با مناظر دلپذیر و آرامش بخش دارای 65 صندلی داخلی و 60 صندلی در تراس است، که از سر و صدای بیش از حد ترافیک به دور است.

این ساختمان دارای یک بخش مجزا و خصوصی برای میزبانی مهمانی‌ها و رویدادهای خصوصی است که تا 100 نفر ظرفیت دارد. علاوه بر این، دارای پارکینگ رایگان برای بیش از 20 خودرو و همچنین پارکینگ عمومی است. این رستوران ایتالیایی بیش از 35 سال پیش تاسیس شده و به خاطر فضای آرام خود و کیفیت بالای آشپزها و کارکنان همچنان دارای امتیاز 4.5 است. این کسب و کار را می‌توانید اجاره یا از مالک خریداری کنید.

  • قیمت درخواستی: 1 تا 5 میلیون دلار (CAD)
  • درآمد فروش: 250 تا 500 هزار دلار (کادر کانادا)
  • جریان نقدی: 250 هزار دلار - 500 هزار دلار (CAD)

اخذ اقامت کانادا با خرید رستوران

اگر می‌خواهید با خرید یک رستوران در کانادا به این کشور مهاجرت کنید خوش شانس هستید! بیزینس مدیریت رستوران در کانادا به یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در این کشور تبدیل شده است و شاید با توجه به شرایطی بتوانید اقامت دائم را بدون پیشنهاد شغلی کانادا دریافت کنید. مراحل کلی مهاجرت از طریق خرید رستوران در کانادا به شرح زیر است:

  1. واجد شرایط بودن: شما باید معیارهای برنامه مهاجرتی مدنظرتان را داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است نیاز باشد مقدار مشخصی سرمایه، تجربه کاری مرتبط و یک طرح تجاری قابل اجرا داشته باشید.
  2. تحقیق بازار: قبل از خرید رستوران، در مورد بازار تحقیق کنید تا فعالیت‌های تجاری شما حتما به نفع اقتصاد کانادا باشد.
  3. درخواست مجوز کار: پس از خرید یک رستوران، می‌توانید تحت برنامه Owner-Oprator برای مجوز کار درخواست دهید.
  4. درخواست برای اقامت دائم: پس از یک دوره زمانی کمتر از 1 سال، کارآفرینانی که در کسب‌وکارشان موفق بوده اند، می‌توانند تحت برنامه مهاجرت استانی یا اسکیل ورکر فدرال برای خود و خانواده‌شان درخواست اقامت دائم کنند.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان