مدارس البرز و کرج فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز دوشنبه پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز روز دوشنبه اعلام نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از فعالیت مجدد سامانه بارشی و رخداد آخرین موج بارش برف از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا به ویژه در ارتفاعات و نیمه شمالی استان خبر داد.

آرش بهاروند احمدی در خصوص پیش بینی هوای استان البرز با محوریت کرج گفت: مطابق با هشدارهای هواشناسی سطح نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت مجدد سامانه بارشی و رخداد آخرین موج بارش برف از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا به ویژه در ارتفاعات و نیمه شمالی استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه تا انتهای هفته به ویژه در ارتفاعات رخداد بهمن، یخبندان فراگیر و کاهش محسوس دما را خواهیم داشت، مطرح کرد: امروز یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و برف، به تدریج کاهش ابر، رگبار برف در ارتفاعات و وزش باد نسبتاً شدید است و احتمال کولاک برف وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: فردا دوشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با مه آلودگی در پاره‌ای نقاط، یخبندان، در ارتفاعات قسمتی تا ابری مه آلود و یخبندان و به تدریج کاهش ابر و آسمان در روز سه شنبه صاف همراه با مه رقیق و یخبندان در پاره‌ای نقاط و کاهش محسوس دماست.

بهاروند احمدی برای روز چهارشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با یخبندان و عصر و شب هوای ابری و برای روز پنج شنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با یخبندان و احتمال بارش در ارتفاعات پیش بینی کرد و با اشاره به پیش بینی جاده‌ای استان گفت: تا انتهای هفته به ویژه در ارتفاعات رخداد متناوب بهمن، یخبندان فراگیر و کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

وی اثر این مخاطره را سقوط بهمن و ریزش سنگ، لغزندگی جاده‌ها و معابر کوهستانی دانست و تاکید کرد: مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری و کوهنوردان با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قله‌های البرز مرکزی جدا پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان