مدارس خوزستان و اهواز فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز یکشنبه ۲۴ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز یکشنبه ۲۴ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلات مدارس خوزستان اعلام نشده است. 

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از فردا یکشنبه وارد استان خواهد شد و بیشتر در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان فعال است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری روز شنبه بیان کرد: طی امروز نیز وقوع بارش‌های پراکنده و احتمال رعد وبرق در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: این سامانه بارشی از اوایل روز یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد وبرق و بصورت پراکنده در باقی مناطق استان فعال خواهد بود.

سبزه‌زاری اظهار کرد: این سامانه بارشی همچنین باعث وقوع وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: تا روز سه شنبه هفته جاری وقوع پدیده مه یا مه رقیق در برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و شمال خلیج فارس از فردا تا اواسط هفته مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۲.۸ و دزپارت(دهدز) با ۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شدند.

سبزه زاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۲.۵ و حداقل به ۸.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان