مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۲۳ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز شنبه ۲۳ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس ابتدایی ۶ شهرستان استان خوزستان فردا شنبه تعطیل اعلام شد و دبیرستان‌ها هم فقط برای امتحانات فعالیت دارند.

دبیر کار گروه اضطرار آلودگی هوا گفت: فردا فعالیت مدارس ابتدایی در شهرهای اندیمشک، اهواز، باوی، کارون، دزفول و شوشتر غیر حضوری در بستر سامانه شاد و دبیرستان‌ها فقط برای برگزاری امتحانات دایر خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در سطح استان تا روز دوشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اواخر وقت امروز سامانه بارشی سبب رگبار، رعد و برق و وزش بادهای متوسط به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و در دیگر نقاط به صورت نقطه‌ای خواهد بود. احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و بارش برف در ارتفاعات هم وجود دارد.

وی افزود: همچنین تا روز دوشنبه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان خوزستان وجود دارد. امروز وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان متوسط تا شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

سبزه‌زاری ادامه داد: شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج و در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا اواسط هفته وقوع پدیده مه یا مه رقیق در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۴.۶ و دزپارت با ۴.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۳ و ۱۱.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • هم وطن

    خواهشن مدارس خوزستان تعطیل کنید ماهم آدم هستیم آسم داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان