مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس تبریز شنبه پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا شنبه ۲۳  دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا شنبه اعلام نشده است. 

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی لغزندگی و کولاک برف در برخی جاده‌های استان به ویژه در مناطق کوهستانی، گفت: رانندگان برای تردد در این مناطق خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

«غلامرضا رسول زاده»، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش برف و کولاک در برخی مناطق استان، افزود: کولاک و لغزندگی جاده ها، موجب بروز مشکل در تردد خودروها در راه های ارتباطی تعدادی از روستاهای مناطق کوهستانی و سخت عبور استان شده است.

وی با بیان اینکه گروه های راهداری تلاش می کنند تا از بسته شدن راه ارتباطی این روستاها جلوگیری کنند، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و تداوم بارش برف و کولاک تا فردا، مسافران و رانندگان از رفتن به مناطق کوهستانی و برف گیر استان خودداری کنند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی تمامی راه های ارتباطی استان شامل آزادراه تبریز - زنجان، راه های شریانی، اصلی و فرعی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

رسول زاده ادامه داد: مسافران و رانندگان در صورت ضرورت، قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، سامانه بارشی تا شب یکشنبه در استان فعال است و موجب بارش برف در مناطق سردسیر، باران در مناطق گرمسیر و بروز پدیده مه و وزش تندبادهای لحظه ای در استان می شود.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • اسرا

    عالیه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان