مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر تعطیلی مدارس البرز و کرج در روز چهارشنبه اعلام نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بارش‌های پراکنده برف و باران به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان و وزش باد نسبتاً شدید مورد انتظار است.

آرش بهاروند احمدی در رابطه با پیش بینی جاده‌ای استان البرز با محوریت جاده چالوس و طالقان عنوان کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار طی امروز سه شنبه در منطقه البرز مرکزی است.

وی افزود: مطابق با هشدار هواشناسی سطح زرد از فردا چهارشنبه تا انتهای هفته با گذر یک موج ناپایدار و متناوب از منطقه، رخداد بارش‌های پراکنده برف و باران به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه آسمان امروز نیمه ابری تا ابری همراه با مه رقیق و کاهش ابر در شب است، مطرح کرد: فردا چهارشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری است و شاهد مه رقیق و یخبندان صبحگاهی و بارش پراکنده برف و باران هستیم.

بهاروند احمدی ضمن پیش بینی آسمانی ابری همراه با یخبندان و مه آلودگی در صبح، بارش برف و باران و روند کاهش دما برای روز پنج شنبه بیان کرد: علاوه بر مخاطره‌های مذکور، احتمال کولاک برف نیز وجود دارد که موجب اختلال در ترددهای شهری و بین شهری می‌شود.

وی کاهش میدان دید و لغزندگی سطح جاده‌ها در ارتفاعات و گذرگاه‌های کوهستانی را از دیگر اثرهای این مخاطره برشمرد و شهروندان را به پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت نکات ایمنی هنگام تردد در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی توصیه کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز همچنین عنوان کرد: توصیه می‌شود شهروندان علاوه بر پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، در مصرف نهاده‌های انرژی نیز مدیریت و صرفه جویی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان