مدارس قزوین فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قزوین یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس قزوین فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس قزوین یکشنبه پرداخته شده است.

مدارس قزوین فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قزوین یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس قزوین فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

براساس بررسی های خبرنگار ما تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس قزوین فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: عملیات نمک پاشی و ایمن سازی چهار گردنه در استان با توجه به بارش برف که از نخستین ساعات بامداد امروز /شنبه/ آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

جواد حق لطفی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین مبنی بر وقوع بارش برف و باران در سطح استان، تمامی تیم های این اداره کل از روز گذشته به حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات امروز بارش برف در گردنه های آغاز شد و در حال حاضر نیز چهار تیم عملیاتی ما در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در بخش الموت، آوج و طالقان در حال عملیات نمک پاشی هستند.

حق لطفی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی نیروهای راهداری در سطح راه های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، افزود: برای ایمن سازی جاده های استان در زمستان، این اداره کل اقدام به دپوی ۳۳ هزار تن ماسه و نمک کرده که در صورت بارش برف و یخبندان مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته وی، مسیر گردنه پیچ بن واقع در بخش رودبار الموت شرقی و تنها راه ارتباطی بین استان قزوین و مازندران نیز از ماه گذشته به خاطر ایمنی مسیر همه ساله از آذر ماه تا اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تاکید کرد: هم اکنون سطح جاده های آزادراهی و اصلی استان به خاطر بارش باران خیس و لغزنده است و به رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند توصیه می شود تا هنگام عبور، ضمن رعایت مقررات رانندگی، با احتیاط برانند و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز نیز خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان